Löytyi ihan kiva kypärä

Vastaa Viestiin
Ykä
1000
1000

Löytyi ihan kiva kypärä

Viesti Kirjoittaja Ykä »

Ostin....no Keskiseltä tietysti.... uuden kypärän. Psyko merkkisen malliltaan Space. Avomallinen, lipalla ja nostettavalla visiirillä. Mattamusta = tyylikäs. Toimii yllättävän hyvin. Mukava päässä, ei "nosta" eikä vedä päätä taakse = ilmeisesti aika virtaviivainen. ........ja edullinen. Keskisellä 39 €, tosin tingin 30 €:oon kun siellä kerta voi tinkiä. Jyväskylässä Jyskän varastovalinnassa ( tai sinnepäin ) oli moisia kanssa, 37 €. Varavisiireitäkin oli hyllyssä. En oo vielä lipannut sillä, joten toistaiseksi se on ollut hemmetin hyvä......ja komea, tosin ehkä hieman moderni, moitti joku.... mutta se visiiri toimii todella hyvin.

Noin tiedoksi vain......
markko
100
100

Viesti Kirjoittaja markko »

minä oon ajellu nyt vähän aikaa umpipotalla ja tänään verestin muistoja ajelemalla avo-maxilla.en muistanukkaan kuinka ihanalta tuntuu kun kärpänen tulee satasenvauhdissa päin näköä 8) jotenkin tämä on liian helppoa verrattuna entiseen..varma pyörä,umpikypärä,hyvät ajokamppeet.olen joka kerta kun liikkeelle lähtenyt niin tarkastanut öljyt ja jotenkin "pelonsekaisin tuntein" todennut että samassa kohti on öljynpinta ku viimeksiki..tänään ajattelin että vaihdampa tulpat.levittelin avaimet lattialle ja rupesin hommiin :lol: :lol: puolentunnin äherryksen jälkeen täytyi todeta että jos meinaan tulpat tähän vehkeeseen vaihtaa niin minun täytyy varata aikaa noin 2päivää että saan riisuttua kaiken siitä ympäriltä poies että pääsen vaihtamaan niitä pirun tulppia..luovutin ja aattelin että ehkä sitten enstalvena :twisted: :twisted: no joo,tais mennä vähän offtopikiksi mutta menkööt..
..kyllä se vielä tämänkesän kestää..
Vieras

pyörä ja pyörä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eipä olisi tulpanvaihto-onkelmia jos ajaisit Uraalilla. Minkälainenhan törmäysvoimaero muuten on paarmalla ja ihmisellä satasen vauhdilla vasten ajettuna? Luulisin ihmispolon menevän paljon litteämmäksi kuin paarman tuossa vauhdissa.
Vastaa Viestiin