Kansiremontti kotikonstein
Re: Kansiremontti kotikonstein
Paljon sarja kustantaa? jos itelleenkin tilailisi.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Minäkin haluaisin ostaa sarjan.
T: uatsi47
T: uatsi47
-
neppari 650
- 75

Joo tarttis talvenaikan tehä venttiiliremppaa, jossei oo kovin hinnankirois nii kiinnostas kans kyseinen sarja.
Taitaa vaan olla kiinnostunei ostajii jo liikaa
Taitaa vaan olla kiinnostunei ostajii jo liikaa
- separaattori
- 2000

Karpilla saattaa tulla
tullissa virkamiesten kanssa jos tuo kuorman noita:))
Pukkaa, pukkaa, kyllä se syttyy???
Ei sunkaan tuota kannata ostaa ittelle.Linaa toverilta ja jättää palauttamatta.Niin ne yrittää tehä minulle ja joskus jopa onnistuu.separaattori kirjoitti:mä lainaan sitte joltain..
- separaattori
- 2000

Kyllä Toverille palautetaan!! ...pankki on sitte erikseenpacific kirjoitti:Ei sunkaan tuota kannata ostaa ittelle.Linaa toverilta ja jättää palauttamatta.Niin ne yrittää tehä minulle ja joskus jopa onnistuu.separaattori kirjoitti:mä lainaan sitte joltain..![]()
Rust in piece
Niin kyllä minäkii oon tottapuhhuin palauttanu mutta kaikille se ee oo niin itestään selevää.Minultakii on hajettu Olutta , alakohooliakkii ja työkaluja ,rahasta puhumattakkaa ja osa mualimalla vieläkkii.separaattori kirjoitti:Kyllä Toverille palautetaan!! ...pankki on sitte erikseenpacific kirjoitti:Ei sunkaan tuota kannata ostaa ittelle.Linaa toverilta ja jättää palauttamatta.Niin ne yrittää tehä minulle ja joskus jopa onnistuu.separaattori kirjoitti:mä lainaan sitte joltain..![]()
Huh huh..onks se lähettävä takas Viipuriin
.Nyt ois pari satsia..ostin myös pari kipaletta kaheksan millin rotsia..ostin myös 650-uralin ohjurit ja seetirenkaat ,että pääsee pojat harjottelemaan
Kalvainlaatikko 1200 ruplaa kpl
8mm rotsi ........200 ruplaa kpl
Ohjuri ...............65 ruplaa kpl
Seetirengas........60 ruplaa kpl
Eli kaks ohjuria,kaks seetiä(imu ja pako),8mm rotsi ja kalvainboksi yhteensä..1650 ruplaa.
Eli ei niin kovin halpaa...köyhät älkööt vaivautuko
Kalvainlaatikko 1200 ruplaa kpl
8mm rotsi ........200 ruplaa kpl
Ohjuri ...............65 ruplaa kpl
Seetirengas........60 ruplaa kpl
Eli kaks ohjuria,kaks seetiä(imu ja pako),8mm rotsi ja kalvainboksi yhteensä..1650 ruplaa.
Eli ei niin kovin halpaa...köyhät älkööt vaivautuko
Ja Yv:t pökkäsin Karpille tuotteista.
pacific kirjoitti:Niin kyllä minäkii oon tottapuhhuin palauttanu mutta kaikille se ee oo niin itestään selevää.Minultakii on hajettu Olutta , alakohooliakkii ja työkaluja ,rahasta puhumattakkaa ja osa mualimalla vieläkkii.![]()
Myös pitää muistaa tuon vanhan kansan sanonta: "Ei kalu kylässä parane."
- piippumies
- 500