Perjantai....
Re: Perjantai....
Nautin perjantaista saunan, sauna oluen (2-4kpl) ja vaimon kanssa.....kun ei mulla ole vielä täällä vorsassa omaa tallia missä säätää kaasareita!
Jätetään se säätö sit taas viikolle, kun oon pohojammaalla..... 
Pyörät tallissa ja mää olen vapaalla...

Aamulla kun meni plussan puolelle, niin pientä lenkkiä mopolla ja sitten perään uudet öljyt. Siittä innostuin ja pesin autonkin ensimmäisen kerran tälle suvelle ja jumalaare vielä vahasin koslan. Äsken tulin saunasta, laitoin Motörhead vinyyliä soimaan ja nyt siemailen keskikaljaa ja välillä kreikkalaista pontikkaa ja tutkailen samalla netistä illan kiakkokierroksia!
M1800R
-
autimies
Meillä soi----->
Olen lomalla..
ja otin pari olutta , nyt saunaan--- 
Olen lomalla..
Haa, Waspi nähty pariinkin kertaan livenä. Ensimmäinen kerta oli jopa hyvä.autimies kirjoitti:Meillä soi----->
M1800R
Kävin Kalkutan Korjaamolla ja mr/s ja Tatilla.
Kaffia join molemmisa paikoisa.
Raatasimma asioista. Ja niitten vierestä.
Olen siis nauttinut perijantaista.
Kaffia join molemmisa paikoisa.
Raatasimma asioista. Ja niitten vierestä.
Olen siis nauttinut perijantaista.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Tappelin latauksen kanssa, sain toimimaan, lähdin viemään lullaa kakkostallille 50km päähän, ajo piti keskeyttää ja siirtyä mettän puolelle taas tappelemaan latauksen kanssa-> toimii oikeesti, vaunun tiputus ja takaisin ajelu pimeässä ensimmäistä kertaa... ei oo hääppöset valot
ja nyt olutta
ja nyt olutta
- Taisto Naavaparta
- 300

Justiinsa tulin kotia seinäjoelta...oli vähä pitempi työpäivä. Oikeen pitkäperjantai. Mökin lämmitystä ja muutama olut ja sitte onki niin myöhä että pittää mennä maate.
Kyllä on raskasta olla komia.
- piippumies
- 500

Huoh.. Pää kipiä.. Tämä on nysse haikia huominen.. Tuli tuota Ranskan gampiinaa vedettyä ihan liikaa,nyt täytyy viritellä videotykki tulille ja kahtoo vormula aika-ajot koneelta kun ovat jo vissiin alkaneet.
"Jo nyt on kumma??" Dnepr M-72 1958
no eipä oo pää kipiänä mutta on ne kaasaritki (301) säätämättä .. saapa nähä tulleeko pää kipiäksi
- separaattori
- 2000

Pakkasin pulkkaan jätesälillisen hylsyjä ja kävin vaihtaa täysiin. Sitte vähä kaasarijumppaa ja reikien porausta ilmanputsari koteloon. Jos sais vähän hengittävämmän tuon minin suodattimen kanssa. Toimii ilman suodatinta, mutta kun kannen laittaa kines ni meno pätkii.
Jos ei ilmareiät pelitä niin sit taas lisää kaasarijumppaa. ...ja kaljaa.
Jos ei ilmareiät pelitä niin sit taas lisää kaasarijumppaa. ...ja kaljaa.
Rust in piece
-
autimies
Kaasarit ne aamustakin täällä mielessä. tai ehkä syväkurkku ois poikaa...
Siivoan tallia , löyty mm. ladan moottori uusi, onko kenelläkään tarvetta tai romulle
Siivoan tallia , löyty mm. ladan moottori uusi, onko kenelläkään tarvetta tai romulle
mikäs ladan kone siul siel on??..kävisköhä se miun vanhaan NIVAan?
-
autimies
kait se käy nivaan , muistaakseni kaksitoistanen,,,, ollut tuolla nurkissa sen kymmenenvuotta
Apulaitteet uupuu , siis laturi,startti ja kaasari, pitäis tutkia vieläkö se pyörii...
Ja ei kait tuosta paljoo tehoja uuvu tonnikuusisataseen verattuna
Apulaitteet uupuu , siis laturi,startti ja kaasari, pitäis tutkia vieläkö se pyörii...
Ja ei kait tuosta paljoo tehoja uuvu tonnikuusisataseen verattuna
-
autimies
No perhana... tännään on perjantai...
Tässä kun lomaa viettänyt ja haalinut jotain romuja viikon aikana ,niin pitihän se saunaakin nikkaroida.... tuommoiset ritilät tempasin ihan juvuspäissään
Vuoden on ollut tuo sauna käyttövalmis, mutta jostain syystä ritilät jäänyt laittamatti, no nyt korjaus asiaan.. voi saa muijalta ( p*mperoo)
Kuvat on kivoja ,niin laitampa nyt yhden.

Tosiaan vuoden olen tuota saunaa nikkaroinut ja kohta se on valmis....
Vuoden on ollut tuo sauna käyttövalmis, mutta jostain syystä ritilät jäänyt laittamatti, no nyt korjaus asiaan.. voi saa muijalta ( p*mperoo)
Kuvat on kivoja ,niin laitampa nyt yhden.

Tosiaan vuoden olen tuota saunaa nikkaroinut ja kohta se on valmis....
- Taisto Naavaparta
- 300

-
autimies
No +- 40min ,niin sauna on lämmin ja oluet kylmässä, aina ohikulkijoille?
Tulikohan luvattua liikoja.. no enivei ,luvattu, mikä luvattu!
Tulikohan luvattua liikoja.. no enivei ,luvattu, mikä luvattu!
Onko tuota nii... joo. Ens viikko pekkasia. Pitäsköhän tulla.
Onko tuo sun avattaresa oleva naisenpuoli selänpesijänä.
Onko tuo sun avattaresa oleva naisenpuoli selänpesijänä.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Älä kiusaa, että on sun oma emäntä avattaressa? Jos on niin vierailijoita on varmaan siihen malliin, että kestikievari takapihalleautimies kirjoitti:Jaa sitä pitää kysyä muijalta , haluuko pestä myös munat...
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
-
autimies
Ei meillä ole takapihaa, vaan etupiha
Tai kait tuonne tallin taakse voi mennä kuselle, jos ei kehtaa etupihalla pissiä..
Tai kait tuonne tallin taakse voi mennä kuselle, jos ei kehtaa etupihalla pissiä..
Saakohan ylläpito järijestettyä tuota kuvvaa yhtää isommaksi? Etes nelinkertaseksi?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Siitähän tuon saa kopioitua kuka vain komennolla kopioi kuva. Ja sitten suurentelemaan. Kopioinnin oikeellisuudesta en osaa lausua mitään.sropov kirjoitti:Saakohan ylläpito järijestettyä tuota kuvvaa yhtää isommaksi? Etes nelinkertaseksi?
rampe - Raimo Rauvola
En saa kopioitua. En ossaa. Enkä aio opetella.rampe kirjoitti:Siitähän tuon saa kopioitua kuka vain komennolla kopioi kuva. Ja sitten suurentelemaan. Kopioinnin oikeellisuudesta en osaa lausua mitään.sropov kirjoitti:Saakohan ylläpito järijestettyä tuota kuvvaa yhtää isommaksi? Etes nelinkertaseksi?
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Suurenee (tai pienenee) aika kivuttomasti kun pitää kontrollinappulaa pohojasa ja pyörittelee hiirulaisen ohtalohkon keskellä olevaa rullaa.
Kontrollinappula on se jossa on neliä kiriainta see, tee, är ja äl.
Kontrollinappula on se jossa on neliä kiriainta see, tee, är ja äl.
TRauma
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.
Ikuisuusrojektipäällkkö. Pers'aukiset Eläkeläislehtorit ry.