Terva toverit!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan hehkuu juuri havaittavasti,mutta se tuntuu olevan ominaisuus näis vehkeis.Että tänkinkun sais selevitettyä niin sitten taas!!!!!!!
Vielä latauksesta
-
Vieras
Vielä latauksesta
Viittais siihen että hiilet ei pysy isommilla kierroksilla kiinni kollektorissa eli kollektori ei ole pyöreä tai laakereissa on väljää.
-
Markku Koo
- 50

- Viestit: 68
- Liittynyt: 02.09.2004 08:29
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
