Vielä latauksesta

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
TM
10
10
Viestit: 13
Liittynyt: 02.09.2004 17:42
Paikkakunta: Heisinki

Vielä latauksesta

Viesti Kirjoittaja TM »

Terva toverit!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan hehkuu juuri havaittavasti,mutta se tuntuu olevan ominaisuus näis vehkeis.Että tänkinkun sais selevitettyä niin sitten taas!!!!!!!
Vieras

Vielä latauksesta

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Viittais siihen että hiilet ei pysy isommilla kierroksilla kiinni kollektorissa eli kollektori ei ole pyöreä tai laakereissa on väljää.
Markku Koo
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 02.09.2004 08:29
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markku Koo »

Niijja jännite on liian korkea jos akullakin on noin paljon.
Akku kiehuu. Semmoinen 7,2 on sopiva.
-m. k.-
Vastaa Viestiin