laturi

Vastaa Viestiin
TM
10
10
Viestit: 13
Liittynyt: 02.09.2004 17:42
Paikkakunta: Heisinki

laturi

Viesti Kirjoittaja TM »

Terve Toverit Mulla on k-750 vm-68 eli se sivuventtiili kone .Aion kaverin kautta hankkia siihen uuden laturi Pietarista.muttaen tiä siitä muuta kun että on 6-v . Eli onko niitä eri tehosia tai jotain ja onko sillä joku tyyppinumero joka auttaa asiaan sen enämpää peretymätöntä ostajaa.Näistä kun joku antas tietoo niin ja vot
Vmkv

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

Sinun Dnepr K-750M (1969) pyöräsi laturin malli on r-414 :wink: . Näissä 6-Volttisissa tasavirtalatureissa ei ole tehollisia eroja, jotain rakenteellisia kylläkin, mutta sopivat keskenään 6-Volttiseen lohkoon kuin lohkoon :) .
Avatar
Ykä
1000
1000
Viestit: 1249
Liittynyt: 07.09.2004 14:44
Paikkakunta: Espoo, Bodom

Viesti Kirjoittaja Ykä »

...ja sitten se vanhempi g-11, joka on samanlainen... ainakin mitoiltaan ja kytkennöiltään. Ne g-11:set joihin olen törmännyt on kromattuja, mutta kait niitä g-414:kin on kromikehällä.
Vastaa Viestiin