laturi
laturi
Terve Toverit Mulla on k-750 vm-68 eli se sivuventtiili kone .Aion kaverin kautta hankkia siihen uuden laturi Pietarista.muttaen tiä siitä muuta kun että on 6-v . Eli onko niitä eri tehosia tai jotain ja onko sillä joku tyyppinumero joka auttaa asiaan sen enämpää peretymätöntä ostajaa.Näistä kun joku antas tietoo niin ja vot
-
Vmkv

