Tallipaikkaa Tampereelta

Vastaa Viestiin
Lasse
600
600
Viesti:

Tallipaikkaa Tampereelta

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Kyselin tätä jo tossa kolmevuotta sitten ja valtaisan vastaustulvan takia sama asia taas uudestaan...
Eli olisiko Tampereen suunnassa muita ilman tallipaikkaa olevia mopoilijoita, joita kiinnostaisi kimppatallin pitäminen jossain tässä lähiympäristössä?? Ei ole mitään paikkaa tiedossa vielä, mutta ehdotuksia otetaan vastaan. Tämän talven säilytys on ratkaistu, mutta ei tuo kerrostalon parkkipaikka ole kesälläkään se paras ratkaisu. Eli jonkinlainen ruuvauspaikka olisi kyllä saatava.
M1800R
kuppane
TIZ AM 600

Viesti Kirjoittaja kuppane »

Mää ja toine äijjä ollaa hommaamassa jotai koloo jostai. Mulla on maapohjane autotalli ja sillä toisella oikee sementtine. Jotai muitaki pahiksia ois hyvä saada. Jöröt ei kasva puissa.
"Kuka käki olla läki"
velho-oikku
75
75

Viesti Kirjoittaja velho-oikku »

Juurikin Manseen muuttaneena, olis mukava saada keksintökin samaan kaupunkiin.. tympeetä maksaa vuokraa tilasta, jossa ei oo puolee vuoteen käynytkään.

jos tietoo, tilaa, mitä ikinä aiheeseen liittyvää nii ottakkee yhteys!

oikku.oek@netti.fi
Kannattaa olla varovainen. M-72
Lasse
600
600
Viesti:

Joo, edelleen ilman tallia tässä värjötellään. Yritin jo mopoakin myydä, mutta onneksi ei tullut kauppoja.. Myyjän vai ostajan onneksi, sitä ei osaa sanoa. Mutta järkihintanen kimppatalli Tampere, Nokia, Ylöjärvi alueelta kelpaa mainiosti.
M1800R
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kiinnostusta kimppatalliin on! Sivuvaunu Urrelle. Vili
Lasse
600
600
Viesti:

Kyllä mä oon noita Aamulehden ilmotuksia katellu, mutta ne on kaikki jotai 500 neliöisiä halleja mitä on tarjolla. Toki sivari vaatii auton tilan ja työskentelytilaa ympärille. Mutta liika on liikaa. Ja ilmoitelkaa jos jotain kiinnostavaa löytyy. Eiköhän siihen sitten jengiä löydy ympärille.
M1800R
Pexte

Viesti Kirjoittaja Pexte »

Joo haussa on.Pidetään silmät ja korvat auki!
Vastaa Viestiin