Moi, näytti tuossa pyörässä olevan kiinni otsikon merkkiset kaasarit, ilmeisesti kiinalaiset. Päteekö noihin samat säätöohjeet kuin mitä täältä löytyy?
-Jari
PZ 28 D kaasutin.
-
Konkistadori
- 400

Re: PZ 28 D kaasutin.
Suurin osahan kaasareista toimii samalla periaatteella, joten samat säädöthän niihin pätee. Ainoana erona on mistä niitä säädetään, ja minkä muotoisia ne on 
Dnepr MT-9/10.36 -73 Projekti.
12 voltin motti
Laatikko tankki
Muuten MT-9
12 voltin motti
Laatikko tankki
Muuten MT-9
Kiitos infosta, nostin neulat ylimpään asentoon ja nyt tuntui toimivan toistaiseksi parhaiten, vastaa kaasuun ja paukuttelu väheni. Pääsuuttimien koko jäi tarkistamatta, liekö niistä selkoa olis ottanu. Jos jollakin löytys suuttimia 1.00-1.10mm niin voisin ostaa sellaiset.
Moro! Kannattaa tarkistaa suuttimet, yhdessä kaasariparissa oli erikokoiset tehtaan jäljiltä. Muuten ovat ihan kelpokaasarit. Ural Zentrale myi suutinviilasarjaa suurennushommiin.
Teps
Siihen kaasuttimeen käy myös nuo K 65/68 pääsuuttimet ja se 190 merkinnällä taisi olla 105 kokoa. Jos on suutintulkki tai muu reikätulkki voi sillä varovasti törkkiä tuollaiset + 0.05 suurennokset. Itse olen laittanut pz28 kaasariin pääsuuttimeksi 110 suuttimen.
Siihen kaasuttimeen käy myös nuo K 65/68 pääsuuttimet ja se 190 merkinnällä taisi olla 105 kokoa. Jos on suutintulkki tai muu reikätulkki voi sillä varovasti törkkiä tuollaiset + 0.05 suurennokset. Itse olen laittanut pz28 kaasariin pääsuuttimeksi 110 suuttimen.