Tää on kyllä IC-homma, mutta saman sortin kaasarista kyse. Rämppäsin tuossa taas IC:n käyntikuntoon
ja huomasin, että kaasuttimessa on reikä josta imee ilmaa aika rutkasti. Kuvassa on uudempi lähes samanlainen K65.
Pienen punaisen täplän laitoin reiän kohdalle. Kuvassa on selvästi pieni kohouma siinä, missä missä minun
kaasarissa reikä. Onko tässä nyt sitten tyttö- ja poikakaasuttimien välinen luonnollinen ero kyseessä, vai
jotain mätää? Onko reiällä jokin tarkoitus?
Kuva on täältä kotoisin: http://www.goodkarmaproductions.com/HTM ... uretor.pdf
K62, outo reikä
- Korhosen Mara
- 300

K62, outo reikä
- Liitteet
-
- kaasari.jpg (68.63 KiB) Katsottu 2506 kertaa
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.
Re: K62, outo reikä
Äkkiseltään tulee mieleen, että siinä ei kuuluisi olla reikää...
Siinä on saattanut olla valmistuksen aikana reikä, josta on porattu/työstetty joku kanava. Lopuksi reikä on tulpattu ja sinun kaasarista on se tulppa irronnut. (Minun Uralin 301 kaasarissa kävi näin)
Siinä on saattanut olla valmistuksen aikana reikä, josta on porattu/työstetty joku kanava. Lopuksi reikä on tulpattu ja sinun kaasarista on se tulppa irronnut. (Minun Uralin 301 kaasarissa kävi näin)
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
- Korhosen Mara
- 300

Näin minäkin arvelisin. Selittäisi myös hankaluudet kaasuttimen säätämisessä.timo999 kirjoitti:Äkkiseltään tulee mieleen, että siinä ei kuuluisi olla reikää...![]()
Laita reikä umpeen vaikka puutikulla ja kuulostele miten käynti muuttuu.
Senhän saa sitten umpeen vaikka kuumajuotolla tai vedä kierteet reikään ja ruuvi siihen...
Senhän saa sitten umpeen vaikka kuumajuotolla tai vedä kierteet reikään ja ruuvi siihen...
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Hyvinkää
- Korhosen Mara
- 300

Olin siihen ruuvailemassa tulppaa kun huomasin että puuttuva tulppa on edelleen koneen päällä. Eihän siinä, paukutin sen paikalleen ja homma korjaantui.timo999 kirjoitti:Laita reikä umpeen vaikka puutikulla ja kuulostele miten käynti muuttuu.
Pakkas roppu..