männäntappi
männäntappi
nää vehkeet ne aina yllättää! eipä o mun eteen viel tullu, et tappi halkeaa pituus suuntaan.
- Liitteet
-
- tappi.jpg (861.12 KiB) Katsottu 3615 kertaa
Re: männäntappi
Tuohan on vain merkityksetön hiushalkeama... 
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
nii. halkeema viel kummallakin puolella. sentti vie, niin olis ollu kahdessa osassa 
https://plus.google.com/app/basic/photo ... pnum%253D1
Tämmöne tapaus jonkun vuoden takaa...uralin kaksosanen männäntappi :=}
Tämmöne tapaus jonkun vuoden takaa...uralin kaksosanen männäntappi :=}
just samanlailla menossa halki 
Juu , oli oma ilmeenikin varmaan näkemisen arvoinen , kun tuon koneestani löysin ... Olin silloin kuulevinani koneesta ylimääristä helinää , siksi avasin männät irti ja tuollanen löytyi.
Eipä kyllä uusilla tapeillakaan tullu ihan helinätön , syyksi varmistui myöhemmin kampurasta irronneet öljypellit . Ai mistäkö huomasin öljypeltien olevan irti , senhän huomas heti kun se katkennut kampura oli käsissä...
t.hh
Eipä kyllä uusilla tapeillakaan tullu ihan helinätön , syyksi varmistui myöhemmin kampurasta irronneet öljypellit . Ai mistäkö huomasin öljypeltien olevan irti , senhän huomas heti kun se katkennut kampura oli käsissä...
t.hh
no täst mun koneesta on sit yks helinä ja kilinä paikka eliminoitu, kun ei täs 650 kansivena koneessa noita peltejä o ollenkaan 
Hmmm.....mielenkiintoista...kerroha vähä lisää.masa1963 kirjoitti: kun ei täs 650 kansivena koneessa noita peltejä o ollenkaan
Kieviläinen kuuspätkä...

No niinpä tietenkii...ehä miul ees käyny mieles tuo itäeurooppalainen joki.