K-750 rekisteriotteen istuinten määrän muuttaminen
- asiantuntija
- 500

K-750 rekisteriotteen istuinten määrän muuttaminen
Katselin uutta otetta ja siinä oli ajoneuvoluokka 4 ja istuinten määräksi oli laitettu yksi. Pyörä on rekisteröity vain sivuvaunukäyttöön, eikö lukumäärä pitäisi olla kolme? Mitä mahtaa poliisit sanoa jos pysäyttävät ja otetta katsovat? Teoreettisesti olisiko sakon paikka jos kuupassa joku istuu? Mitenkä helposti otteeseen voisi muutoksen tehdä ja voisiko muuttaa vaihtoehtoisesti sooloksi? Mitä muutokset kustantaisivat?
K-750 M
Re: K-750 rekisteriotteen istuinten määrän muuttaminen
Katsatajan moka ja pyytävät kyllä uuden rekkarin hinnan , mulla oli samanlaisen mokan tehny ja pyysivät lisää euroja mutten maksanu niin tekivät kovan kinaamisen
Jos pääsee viä siihen konttoriin missä paperit tehty onnistuu paremmin .
Kyselin poliisilta mitä tekevät jos pyörässä enemmän kuin paperit sallii , niinsanovat poliisista kii kuinka virkaintonen on voivat kuulemma sakkottaakin ...
Viimeksi muokannut kelju m63, 14.04.2015 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ural M-61 , Ural M-63
Voisin kuvitella että onnistuu muutokset otteeseen, kun käy vaan asemalla selvittelemässä.
Ohimennen omasta pyörästä ja istuinten lukumäärästä: Mun Dnepr MT-11:ssä on merkitty otteeseen istuinten lukumääräksi kaksi. Siellä lukee myös alempana erikoisehdoissa: "Vaihtoehtoisesti asennettava sivuvaunu, jolloin ajoneuvon leveys 157cm." Puhetta ei ole ollenkaan kolmannesta istuimesta...
Eli jos ihan pykälien mukaan mennään, niin kai tällä minun vehkeellä saa sakon viimeistään sillon, kun sillä ajelee kolme päällä. Ehkä jo sillon jos joku istuu vaunussa? Otteen varsinainen istuinlukumäärähän kuitenkin pätee vain itse pyörään, ehkä?
Minulla rekisteriotteen muutokset tulivat ilmaiseksi, kun aloin selvitellä täysin virheellisiä tietoja oman pyörän otteesta. Siinä oli kaikki pielessä merkistä, mallista ja tehoista lähtien. Soitin konttorille, johon pyörä oli Suomeen tuotaessa rekisteröity. Joku inssi otti asian hoitaakseen ja muutaman päivän päästä postissa tuli ote, jossa tiedot just eikä melkeen.
Mutta joo, tuskin kukaan sanoo mitään pahaa, vaikka sillä kolme päällä ajelisitkin ilman otemuutoksia.
Ohimennen omasta pyörästä ja istuinten lukumäärästä: Mun Dnepr MT-11:ssä on merkitty otteeseen istuinten lukumääräksi kaksi. Siellä lukee myös alempana erikoisehdoissa: "Vaihtoehtoisesti asennettava sivuvaunu, jolloin ajoneuvon leveys 157cm." Puhetta ei ole ollenkaan kolmannesta istuimesta...
Eli jos ihan pykälien mukaan mennään, niin kai tällä minun vehkeellä saa sakon viimeistään sillon, kun sillä ajelee kolme päällä. Ehkä jo sillon jos joku istuu vaunussa? Otteen varsinainen istuinlukumäärähän kuitenkin pätee vain itse pyörään, ehkä?
Minulla rekisteriotteen muutokset tulivat ilmaiseksi, kun aloin selvitellä täysin virheellisiä tietoja oman pyörän otteesta. Siinä oli kaikki pielessä merkistä, mallista ja tehoista lähtien. Soitin konttorille, johon pyörä oli Suomeen tuotaessa rekisteröity. Joku inssi otti asian hoitaakseen ja muutaman päivän päästä postissa tuli ote, jossa tiedot just eikä melkeen.
Mutta joo, tuskin kukaan sanoo mitään pahaa, vaikka sillä kolme päällä ajelisitkin ilman otemuutoksia.
-
Akryylimassa
- 25

Paljonkohan istuinten määrä rekisteriotteessa vaikuttaa vakuutusmaksuihin?
Kyllä varmaan vaikuttaa jos henkilöluku on nolla.
Niin ei voi ajaa ei varmaan tartte ottaa vakuutustakaan .
Mutta tuskin muuttuu jos 1-3 henkilöä löytyy rekkarista .
Ural M-61 , Ural M-63