Terve! Tuli sellainen juttu mieleen kun kevät pukkaa päälle ja näitä konepyöriä ryhdytään potkimaan käymään niin ei ole terveellistä kylmiltään harjoittelematta polkaista. Siinähän on melkoinen tapaturmavaara olemassa ja sairaslomallekin joutuu. Nyt jos koskaan on paras aika aloittaa nämä polkaisuharjoitukset. Jokainen varmasti löytää parhaimman ajan ja paikan. Itse olen havainnut, että varsinkin supermarkettien kassajonot on varsin pitkät ja aikaa vievät joten siinä odotellessa voisi hyvinkin muutaman potkun repäistä eli harjoitusta vaativa jalka reippaasti ylös ja armoton survaisu alas. Tässä pitää olla myös tarkkana ettei tömäytä turhan reippaasti lattiaan sillä sattuuhan sekin eli liike pitää olla hidastuva siinä lattiapinnan lähellä. Tätä polkaisuharjoitusta ei ole järkevää suorittaa Alkon kassajonossa sillä hyvällämaulla valitut juomat saattavat jäädä siihen liukuhihnalle.
Toisaalta taas tällä harjoittelulla saa myös omaa rauhaa esim. bussipysäkeillä useasti ihmiset tuppaavat seuraan ja kaikenlaista höpisemään, tässä kun muutaman kerran polkaisee niin johan saa olla rauhassa. Ei muuta kun harjoitelkaa ahkerasti.
Polkaisuharjoittelua
Polkaisu harjoitukset
Juu et silleen mä oon huomannut tossa isännässä että se harjoittelee niitä polkasu harjoituksia joskus kun nuorempi tytöistä on känkkäränkkä tuulella. Luulis niiden harjoituksien nopeuttavan kassajonon liikettä kun lattiaan oikeen kunnolla tömäyttää.
Joopa joo.Et voi,hminen,tietää kun joskus on saanu polkea kun vierasta sikaa,pitkään ja hartaasti,s..tana.
Joskus lähtee kun enkeli,hipaisten.Joskus polkee niin ettei loppua näy.90% oma vika.
Kerrankin kesähelteellä tankkauksen jälkeen: - ajoon ja 50 metriä,stop.
Sa..ta..llinen poljenta kesähelteellä,poika sivarissa kuumissaan,isi polkee kun viimistä päivää,riisuuntunu jo miltei pallisilleen.
Huomaa,jotta hana kiinni,vit..aa ihan sillee vaan hivenen malliksi,prk..le.
Joskus lähtee kun enkeli,hipaisten.Joskus polkee niin ettei loppua näy.90% oma vika.
Kerrankin kesähelteellä tankkauksen jälkeen: - ajoon ja 50 metriä,stop.
Sa..ta..llinen poljenta kesähelteellä,poika sivarissa kuumissaan,isi polkee kun viimistä päivää,riisuuntunu jo miltei pallisilleen.
Huomaa,jotta hana kiinni,vit..aa ihan sillee vaan hivenen malliksi,prk..le.