K-750 vaihdelaatikoiden eri mallit
- asiantuntija
- 500

K-750 vaihdelaatikoiden eri mallit
Olisi tarjolla pakiton laatikko joka on ulkoisesti kuin vanhanmallin laatikko. Poikkeaa lähinnä vaihdepolkimen kiinnityksestä. Omassa on pieni kansi jossa on polkimelle säätöruuvit. Tässä laatikossa on poljin suoraan laatikon kyljessä olevasta pooriakselissa kiinni. Ilmanpuhdistimen kohta on samanlainen. Käsivaihde vivun puolella ei ole myöskään kantta joka on ruuveilla kiinni laatikossa vaan vipu tulee suoraan laatikon kyljestä ulos.Olisiko kyseessä uudemman k laatikko vai onko uralissa saman mallin laatikkoa? Mahtaako sopia suoraan k pyörään?
- Liitteet
-
- V__319D.jpg (43.13 KiB) Katsottu 3440 kertaa
-
- V__AF35.jpg (44.37 KiB) Katsottu 3440 kertaa
-
- V__95F1.jpg (45.72 KiB) Katsottu 3440 kertaa
K-750 M
Re: K-750 vaihdelaatikoiden eri mallit
Käsittääkseni viimeisimmissä K-750 malleissa on tuollainen laatikko, kuin myös MT-9. Käy suoraan koopyörään.
Vaikka jotenkin erikoiselta tuo kyllä näyttää. Olisiko kuitenkaan koopyörän laatikko ? Vai joku kiinan versio?
Epäilen että on aito kiinalainen. http://www.ural-zentrale.de/product_inf ... sgang.html
Ei ole Mt-9 eikä mielestäni minkään nepparimallin laatikko..laatikko viittaa muodoltaan enempi Ural suuntaa tms. vehkeeseen..
Mulla on Koossa tuommoinen laatikko, vaihdepoljinkin on samanvärinen.
Uralin laatikkona olen pitänyt...
Uralin laatikkona olen pitänyt...
- asiantuntija
- 500

Laatikko ostettu, täytyy katsoa kuinka istuu ja onko vaihteen välitykset samat kuin K laatikossa. Toivottavasti käynnistyspolkimen liike on täsmällisempi ja ottaa ylempänä kuin K laatikossa.
K-750 M
-
portinhoikka
- 25

kyllä tuo uralin laatikko on,mulla on samanlainen hyllyssä ja remontin kun tein siihen niin ural osat sinne sopi. ja oli lättäpäässä ostaessa elikkäs sopii siihenkin.