Onko kellään vuoden 92 Uralia kilvissä

Vastaa Viestiin
lehtoa
300
300

Onko kellään vuoden 92 Uralia kilvissä

Viesti Kirjoittaja lehtoa »

Moro,

Tuleva lajitoveri tarttis apua. Hänellä on -92 mallin Ural joka on rekisteröintivaiheessa, mutta pitäis saada selville onko samanvuotista jollain muulla Suomen kilvissä. Yksi ehdokas oli, mutta katsastusmies sanoi, että pyörä oli -91:n malli ja rekisteröity -92. Nyt kun sais selville ysikakkosen joka on kilvissä niin ei tartte hommata pakokaasu ja melulappuja kuulemma erikeseen kun on todiste rekkarinumeron muodossa siitä, että ysikakkonen on kilvissä täällä sarvikuonojen maassa.

Jos ystävällinen sielu löytyy niin voi laittaa rekkarin vaikka yv:llä jos ei halua julkisesti tunnustaa omistavansa Uralin :mrgreen:

Minä tunnustan ainakin :lol:

T. Arska
Урал - Maailma tarvitsee esikuvia...
Brittiauto tuo lännen vastine Ladalle...
metsuri Torkkelista
700
700

Re: Onko kellään vuoden 92 Uralia kilvissä

Viesti Kirjoittaja metsuri Torkkelista »

Sääli vuodella meni yli. Mutta jos se oiski -92 ja rekisteröity -93 , sitähän ei tiedä kuin tosi pätevä katsuri.

Mutta mistä noin viisas katsuri löyty, että tommosen eron huomasi. Yhtä mopoa kun käytin rek.katastuksessa, niin eihän se katsuri tajunnu edes 20 vuoden eroa
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve
Ai tälläisiäkin nillittäjiä vielä jostain löytyy..
Mulla on sertifikaatit päästöistä, jarruista, hallintalaitteista vuosimalleihin 94..2000 , ja suomessa ajettu päästönormin mukainen pöytäkirja -94 mallin uraliin. Jos nillittäjälle ei riitä että saman mallin sertifikaatti on vaikka vuosimallista -94 , niin valtuutetun maahantuojan todistus että ko. mallit vastaa rakenteeltaan (tyyppikoodi) identtisesti toisiaan pitäisi riittää. Meillä on onneksi suomessa valtuutettu maahantuoja , ja hyvä onkin!
Jos siis ei löydy juuri samaa mallia tähän hätään, niin mulla on sertifikaatteja sopiva nippu....
lehtoa
300
300

Ei se, että katsastus ja rekisteröintitoiminta on vapautettu kilpailulle merkitse, että mul... eikun nillittäjät olisi hävinneet. Taitaa olla tämä meidän rakas Trafi kun potkii ainakin joitain konttoreita per... eikun takapuoleen ja aiheuttaa nillitystä. Trafi mm. taannoin epäili, että katsarit lintsaa hommissaan kun autoja ei hylätä tarpeeksi...

Katsotaan miten käy, onneksi in virallinen maaahntuoja ja heeboja joilla on valmiiksi läjä "voimapaperia" :clap:

Pääasia on, että saadaan taas yksi itäpyörä baanalle.
Korhosen Mara
300
300

Viesti Kirjoittaja Korhosen Mara »

Kyllä näitä turhankin virkaintoisia edelleen riittää. Katsastin Virosta tuotua IC:tä neuvostopapereilla, niin katsastusmies istutti minua ja kaveria sellaisen 3 tuntia konttorilla paperiasioiden hoitamisen ajan. Hän sanoi ottaneensa yhteyttä Viron päähän ja selvittäneensä onko pyörä ollut siellä rekisterissä Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen. Ei kuulemma ole ollut. Jos näin olisi ollut, eivät minulla olleet dokumentit olisi riittäneet, hän kertoi. Tällöin olisin tarvinnut vielä lisää paperia niistä neuvostoliiton jälkeisistä vuosista. Läpi se kuitenkin meni. Pyörän itsensä tarkastamisden meni vajaa kymmenen minuuttia.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.
Raikku
800
800

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Terve!
Kyllä mulla on 1992 mallinen Ural rekisterissä ja ollut vuoeesta 2005. Matin vuokraamalla päästöpaperilla katsastettu Helsingissä Hakuninmaan
silloisella valtion konttorilla. Tuon jälkeen katsastettu monta muuta vastaavaa pyörää, ilman ongelmia. Minun pyörän rekisteri on FJ-668,
jos siitä on Sinulle jotain hyötyä, kun pengotte tilastoja.

Terveisin: Raikku

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
lehtoa
300
300

Kiitos Raikku!!! Ilmoitan asian eteenpäin.
Raikku
800
800

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Korjaus tuohon rekisterinumeroon, elikkä oikeat kirjaimet Uralini kilvessä on FC-668.
Anteeksi kirjoitusvirheeni.

Terveisin: Raikku

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
lehtoa
300
300

Sain eilen tiedon, että kirjoitusvirheestä huolimatta asia on etenemässä. Hyvä näin.

T. Arska
Vastaa Viestiin