Jarruvalo kytkin

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja maolha »

Onko kellään kuvaa/tietoa jakaa miten asennetaan käsijarrukahvaan jarruvalo kytkin.?
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8269
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja MATTI »

UUdemmissa jarrukahvoissa on paikka jarruvalo kytkimelle, joka tulee m8x1 kierteellä kiinni omaan reikään vaijerin suuntaisesti, niin että kytkee kun kahvaa painaa..osatuonnin uusissa kahvoissa varmaan jo on paikka kytkimelle.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Tais tulla kahvakatkaisija ensin Dnepriin ja sitte Uraliin?

Ja osatuonnin kaffoissa tää kierre on.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja maolha »

Empä taida ruveta kahvaa vaihtamaan moisen kytkimen takia.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja maolha »

Vai onko jollain laittaa kuva kahvasta voisin viritellä oman version kuvan perusteella.
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4313
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Romukopsassa näky olevan kuvaksi asti...

Rungossa on paksunnos valussa ja siinä kierre. Anturi tässä kii ja painaa kaffan alaosaan.
WP_20160710_14_47_12_Pro.jpg
WP_20160710_14_47_12_Pro.jpg (518.45 KiB) Katsottu 3284 kertaa
WP_20160710_14_47_40_Pro.jpg
WP_20160710_14_47_40_Pro.jpg (738.16 KiB) Katsottu 3284 kertaa
Kuvan anturi on jumissa :mrgreen:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
maolha
50
50
Viestit: 68
Liittynyt: 23.01.2008 21:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jarruvalo kytkin

Viesti Kirjoittaja maolha »

Eipä tuo kovin kaksinen ole toteuttaa. Jonkinlainen kytkin minulla on jo. Kiitos
Vastaa Viestiin