numeroton dnepr12
numeroton dnepr12
Anteksi että kysyn tällä, ymmärän että parempi kysyä Katsastusta, mutta lulen että se on tiheä asia.
Minulla on dnepr12 Venäjällä, ja pyörän runko on numeraton, paperissa on vain mottorin numero. Nyt Venäjällä ei mahdollista tehda rekisteröinti jos ei ole rungon numero. Uusi laki kieltää ajoneuvoen rekisteröintiä ilman rungon numero tai VIN.
Luulen miten tehdä, jos tuon pyörä Suomeen osanko rekisteröidä tällä.
Minulla on dnepr12 Venäjällä, ja pyörän runko on numeraton, paperissa on vain mottorin numero. Nyt Venäjällä ei mahdollista tehda rekisteröinti jos ei ole rungon numero. Uusi laki kieltää ajoneuvoen rekisteröintiä ilman rungon numero tai VIN.
Luulen miten tehdä, jos tuon pyörä Suomeen osanko rekisteröidä tällä.
K750, мв650, M72, Simson spatz, Bullet500
- Korhosen Mara
- 300

Re: numeroton dnepr12
Minulla ei ollut IC:ssä runkonumeroa. En ollut varma, tarvitaanko sitä katsastuksessa. Joka tapauksessa paukutin numerot satulan tuntumaan varmuuden vuoksi. Katsastusmies tuumasi, että kylläpä näyttää uusilta numeroilta, mutta ei märehtinyt asiaa sen kummemmin.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.
Tämä no.12 taitaa olla näitä uudempia malleja?
vm.89 ja vanhemmat saa helposti kilpiin, uudempien kanssa voi joutua pakokaasutesteihin, lain mukaan pitäisi läpäistä tuontipäivänä voimassa olevat arvot.
vai onko tuo 12 se militarimalli 2-vetoinen..?
Käsittääkseni ei ole ollut rekisterissä missään maassa ja silloin ensimmäinen käyttöpäivä on tänä vuonna joten ei saa rekisteriin. Jos on ollut joskus rekisterissä niin ei tarvitse muuta kun ne vanhat paperit niin saa helposti rekisteriin Suomessa.
Eikös Sergeillä ollut tommonen MT-12 Karhumäessä...
Dnepr12 on mv750n siiviliversio, musta 2wd dnepr, sv moottori. 1984 vuonna valmistettu. Oli rekisteröity vuonna 1990 Venäjällä, ja sen jälkeen otettu rekisteristä pois vuonna 2010. Talta aialta ei oli rekisterissä.
Noilla tiedoilla saa rekisteriin Suomessa eikä tarvitse ensin rekisteröidä Venäjällä. 1991 tuli vasta tiukemmat säännöt päästöistä Suomessa.
Nyt minulla on ajoneuvon passi, transit kilpi ja myyntisopimus. Registröidä ensin Venäjällä ei mahdollista nyt. Tänä aikana Venäjällä on paljon pyöriä ilman rungon numeroa jolla on sama ongelmia rekisteröinnin.