M66 Etuvalo

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Automaattimies
50
50
Viestit: 54
Liittynyt: 29.11.2015 19:06

M66 Etuvalo

Viesti Kirjoittaja Automaattimies »

Tallessa on lampunrunko ja mittari. Mistä saisi ostettua loput osat?