Sähköt katosi
Sähköt katosi
Tuosta minun Dniepri/Ural yhdistelmästä on mystisesti hävinny sähköt talven aikana... Akkuhan siitä syksyllä meni sököksi niin hylkäsin tuolla ajot. Mutta nyt kun kokeilin toisen pärrän akkua siihen kiinni, niin eipä ole Nepparissa mitään eloa... ei syty valot ei vilkut
Päävirtakatkaisialta löytyy se 12.8v mutta sen jälkeen ei mitään... Mistä tuota nyt lähtisi mittailemaan, että minne kaikkialle pitäisi virtaa tulla kun avaimesta kääntää? Pitääkö esim. virtalukolta löytyä se 12v?
Re: Sähköt katosi
Joopa joo, päävirtakatkaisin tuossa kummittelee. Liekkö sit hapettunut talven aikana. Se ohittamalla virrat palasi.
