Puolan mittaus

Kaikki sähköön liittyvä keskustelu.
Automaattimies
50
50
Viestit: 54
Liittynyt: 29.11.2015 19:06

Puolan mittaus

Viesti Kirjoittaja Automaattimies »

Montako ohmia vanhan 6v uralin puolan (B201A) pitäisi suurin piirtein antaa mitattessa katkoja - plussanapa väli, sekä tulpanjohtojen väliltä?
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8276
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Puolan mittaus

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve
Ensiö on 1 ohmin luokkaa ja jos oikein muistan toisio 7..10 kilo ohmia
Automaattimies
50
50
Viestit: 54
Liittynyt: 29.11.2015 19:06

Re: Puolan mittaus

Viesti Kirjoittaja Automaattimies »

Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Hommat etenee...
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1863
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Puolan mittaus

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Moi!
Minun on aina vaikea hahmottaa ensiöitä, toisioita ja kolmioita... ;-)
Tällaisen kuvan askartelin aiheesta
6V puola.jpg
6V puola.jpg (41.26 KiB) Katsottu 2136 kertaa
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Vastaa Viestiin