Sivu 1/1

Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 07:09
Kirjoittaja Jesavol
Tietääkö joku onko tällä kauheesti merkitystä? voiko sen poistaa?

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 07:36
Kirjoittaja MATTI
Jos on asennettu keskipakoissäätöinen tai kärjetön sytytyslaitteisto niin voi.

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 10:11
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Kyseessä on ennakonsäätövipu ja tuota tarvitaan jos koneessa on tuo PM-05 sytkä... >>>>>> lataa PDF:

Ps jos haluat jatkaa tuota kivistä tietä niin tuossa on ohje ko sytkästä

;-)

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 13:22
Kirjoittaja Jesavol
Uskila kirjoitti: 25.05.2020 10:11 :mrgreen: Terve

Kyseessä on ennakonsäätövipu ja tuota tarvitaan jos koneessa on tuo PM-05 sytkä... >>>>>> lataa PDF:

Ps jos haluat jatkaa tuota kivistä tietä niin tuossa on ohje ko sytkästä

;-)
Vaijeri oli aika juntturassa. Miten vapaaasti sen pitää liikkua?

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 13:32
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Siellä kärkipoksissa on jousi jota vastaan kiristys tapahtuu. Vaijerin välitylsellä käännetään kärkipoksin pohjaa jotta saadaan ennakot pois käynnistys proseduurissa, ettein tee nilkoille kipeetä takapotkua kun poljetaan käyntiin...

Ps eli on se vähän jäykkä

:think:

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 13:37
Kirjoittaja Uskila
Jesavol kirjoitti: 25.05.2020 07:09 Tietääkö joku onko tällä kauheesti merkitystä? voiko sen poistaa?
:mrgreen: Terve

Niin ja onhan siinä tööttinappi ja pitkien- ja lyhyiden valojen käyttövipu...

Ps eli ei ihan turha kapistus

;-)

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 13:46
Kirjoittaja Jesavol
Uskila kirjoitti: 25.05.2020 13:32 :mrgreen: Terve

Siellä kärkipoksissa on jousi jota vastaan kiristys tapahtuu. Vaijerin välitylsellä käännetään kärkipoksin pohjaa jotta saadaan ennakot pois käynnistys proseduurissa, ettein tee nilkoille kipeetä takapotkua kun poljetaan käyntiin...

Ps eli on se vähän jäykkä

:think:
Jotten vain asentaisi vaijeria takaisin väärin niin tuleeko vaijerin pää tuossa kuvassa olevassa
20200419_162434.jpg
20200419_162434.jpg (1.03 MiB) Katsottu 3173 kertaa
isompaan koloon käden suunnalta

Re: Sytytyksen säätö

Lähetetty: 25.05.2020 13:52
Kirjoittaja Uskila
:mrgreen: Terve

Vajeri tulee katsojasta poispäin...