tauti...tarttuva..

Vastaa Viestiin
Vieras

tauti...tarttuva..

Viesti Kirjoittaja Vieras »

...kerran mailmassa pihalleni ilmestyi m-72 moottoripyörä / laite, siitä se alkoin ....kohta kaikki vehkeet jä härvelit alkaa minun taloudessa muistaa pyörää....mersukinkin kilisee ja kolisee, valmet traktoriin on ilmestynyt kaikenlaisia " pikku patentteja"....ja jopa on puhuttu illan hämysssä venäläisestä vaimosta...ja kaailkeittokin tuntuu maisutuvan...

mitähän tulee seuraavaksi....
jos jollain on tauti edennyt pidemmälle...kertokaa mihin se johtaa parhaimmillaan...

kaupparatsu.
Vieras

parhaimmillaan sulla on pari pyörää, valmetti lähtee käyntiin jopa -32 pakkasessa ilman hehkuja, pihalla pörrää iloisia pellavapäitä ja pääsiäisenä saat syödä paljon hyviä herkkuja :D
Vieras

Oonpa jo pitemmällä

Minä oon jo kokkeillukki venäläistä naista. Ei se juuri kotomaiselle häviä. Ite asiassa tarjonta on paljo aktiivisempaaki. Eikä muuten haissu kaalilta niin ku jotku isot pojat ovat sanoneet. Voihan niitä tieteski sielläki olla minkä hajusia tahasa. Niin ja on mullaki Uraali ja rattori. Ja kätesä niissä saa niissäki märiksi.
kaupparatsu

Viesti Kirjoittaja kaupparatsu »

pitää yrittää ottaa kiinni...ei muuta voi...
mailmassa monta ihmettä...ja taas nähtiin yksi..
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Opettele seuraava lause.

JA LJUBLJUU TIBJAA.

Tarkottaa suomeksi, että se henkilö kelle esität kysseisen lauseen, herättää sinusa voimakkaita kiintymyksen tunteita ja mahollisesti ilimasa on myös voimakas erroottinen lattaus. Enämpi ku kuus volttia. Semmonen vattevvallin isomman kaapelin verran ehkä.

Sitte kannattaa pikkuhilijaa haalata oma ilimiasunsa eli fenotyyppi likemmäs itärajjaa ja mahollisesti ison pilikotuksen toiselle puolelle. Tai sitte huushollata ihtelleen tuttavuuksia niinku jonku kirijeenvaihtipalstan kautta. Näkkyy olevan keltasesa pörssisäki joitaki sillon tällön. Takasivulla muitten suurtallouskonneitten jäläkeen.

Kerran yhen Kostamuslaisen työharijottelijan kans oli puhe ruvata kulansseeraahan näitä naimakauppoja ihan oo yynä. No, se lähti kouluun johonki Lontoon taka ja mää juutuin kaanian koppiin, jäi sitte vähäksi ne pisnekset sen jäläkeen.

Vois kai sitä lähtä puhemieheksi, jos joku maksaa ylöspijon ym reisuun liittyvät kulungit.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Vieras

no sen verran on kokemusta että viimes oltiin vailla minulta mirkroaalto uunia ja ja rubiineja...sitten vasta rakkaus sanoi tyttö kostamuksen...

että kun lähetään niitä katteleen pistetään sinne reppuun muutakin kuin leipää ja piimää...

toki voidaan jollainen tiedustelu retki suorittaa...vai mitä tuumit sropov....muuten tarviitko niitä avaimia lainaat...jos pyörääsi huoltoa teet...
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Syssymmällä Romukouralta lainasin niitä haka-avvaimia. Oli siinä saatavilla heleposti. Meinas, että kommunistien ja uskovaisten tavarat on yhteisiä. Minä siltä kysäsin sitte, että entä jos on uskovainen kommunisti, kelle ne kamat sitte kuuluu? En muista vastausta. Liekkö sitte samat perimysjärijestykset.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Ripa
2000
2000

tauti...tarttuva..

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Kaikkea sitä oppii. Minä olen tähän asti luullut että kommunisteille on kaikkien muiden tavarat yhteisiä
Vmkv

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

Ainakin sitä tavarraa tuntuu olevan tarjolla siihen malliin, että ukkomiestä oikein "hirvittää" :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: .
Vastaa Viestiin