Aika hyvä
Oikeus on voittanut taas... Tai ainakin pistänyt parastaan.
Oikeus on voittanut taas... Tai ainakin pistänyt parastaan.
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=140776
Aika hyvä
. En tiiä pitäiskö nauraa vai... voi v* kun on älyä...
Aika hyvä
Juuri näinhän se varmaan pitää mennäkin, noin juridisesti. mutta ei ole sinnepäinkään normaalilla maalaisjärjellä varustetun mielestä. Tämä Suomen lainsäädäntö on monessa suhteessa p.....stä, ja vieläpä varsin syvältä sieltä.
Tänä iltanakin esimerkiksi Karpossa oli pari juttua. Eli jos rosvo haluaa viedä vaikkapa sinun K-pyörän tai Dnieprin, niin älä missään tapauksessa mene häiritsemään häntä. Hän on työssään ja kokee siitä tyydytystä. Jos sinä menet keskeyttämään hänen työnsä vaikkapa harjanvarren tai 12-kaliberisen kanssa, niin hänellehän aiheutuu siitä syvät traumat ja sinä maksat itsesi kipeäksi ja saat vielä ehkä tuomionkin.
Tänä iltanakin esimerkiksi Karpossa oli pari juttua. Eli jos rosvo haluaa viedä vaikkapa sinun K-pyörän tai Dnieprin, niin älä missään tapauksessa mene häiritsemään häntä. Hän on työssään ja kokee siitä tyydytystä. Jos sinä menet keskeyttämään hänen työnsä vaikkapa harjanvarren tai 12-kaliberisen kanssa, niin hänellehän aiheutuu siitä syvät traumat ja sinä maksat itsesi kipeäksi ja saat vielä ehkä tuomionkin.
Ei oo juurikaan tsympatioita rattijuoppoja kohtaan. Yks on kerran mun päälle ajanu ja ei ku kallo halaki. Mun kallo. Muutamia pösilöitä oon yrittäny joskus kärähyttääkki. Tiijä sitte onko onnistunu. Siinä ei kovin kauaa looperotterin keulan eesä törttöillä ku mää soittelen polliisia kahteleen tilannetta. :twisted: :evil: (yhen kerran kyllä yhtenä talavena oli sitte kummiski yks porttukkalilainen sumusa ja liukaalla keskellä yötä selevippäin törttöilemäsä. Sillon puhalluskoe oli menny häneksi
)
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.