Neuvostorosvoko....

Vastaa Viestiin
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Neuvostorosvoko....

Viesti Kirjoittaja sropov »

Tänäpäivänä iltapäivän puolella kauppapuutarhasa. Siinäpä ähötti eikä puhunu mitään. Vaikeneminen kultaa. Ja tekohampaat. Sillä oli lappu vieresä ja siinä oli teksti "PUNAKONNAN YRTTI".

Jos sattuu, että pääsen Imatralle, nii otanko tätä yrttiä völijyyn ja jos siittä keittelen tsajut nii kuka uskaltaa maistaa? Lähteekö sillä henki vai haiseeko vaan? Poltammako sen mömmön avotulella ja höngimmä höyryjä? Pistetäänkö karvalakki nurippäin päähän ja hypitään leiritulen yli tasakäpälää. Laulammako kaihoisia slaavilaisia romansseja? (... mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun, kyni mun, kyni mun, kyni mun...) Näämmäkö näkyjä vai alakaako pelekästään yskittää? Rupiammako sammaaneiksi?

Noituusmetkuja ja rummun pärinää.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Uralrane
1000
1000

Viesti Kirjoittaja Uralrane »

Vastapuolen rehuja. Amerikkalainen perennakasvi eli monivuotinen. Vähän niinkuin tupajumi.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Perennapa hyvinki, muistakaa pojjaat, että jos ootta tänä vuonna frouvasväjelle kaverina istutellu jonku perennan, nii perenna on monivuotinen ja siihen ei sitte oo lupa koskia ennenku viijen vuojen päästä uuvestaaan. Niinku käytännön vinkkinä vaan. Niinku, että kaikki aika pois lapioinnista on aikaa uralismille.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Karppa
1750
1750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karppa »

niimpä....oon ollu viikon verran mamman määräyksestä kukkalaatikkotimpurina...ei o pässy ees nettiin saati sitte mopoilemaan...

on se vaan tuo kukka-amppelin asennus tarkempaa hommaa ku urren venttiilien säätö.... :smt089
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Lohtutuksena mulla meni maanantaiehtoo aidan kanssa, mutta tiistaina oli pakko tehä vajaa ilta jotta pääs mopon sarviin :-)
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Kerran talavella kirijastosa tuli silimien etehen semmonen puutarhan hoito-opus. Saman tien alako hiki kaatua päältä ja selekään alako käymään kipijää. Vaikka ei uskos.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

sropov kirjoitti:Kerran talavella kirijastosa tuli silimien etehen semmonen puutarhan hoito-opus. Saman tien alako hiki kaatua päältä ja selekään alako käymään kipijää. Vaikka ei uskos.
Kyllä uskoo!
Sama tapahtuu kun vaimo kattelee päin kot-/sisustus-/piha-alan lehtihyllyä kaupassa...
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Omasta tahostani oon justiisa ollu taas kolomia omenapuuta hoitamasa. Ne on kaikki erimerkkisiä ja kahteen on kerty kirvoja.

Kirvojen vastaseen kamppailuun oon käyttäny eri metoteja. Ensimmäinen oli ku kyssyin kaikenmaailmankasvit tuntevalta hortonoomikaveriltani, että millä niitä kirvoja voi häätää, nii se ssano, että ruutaa niijen päälle rasvatonta maitua. Kirvat sai kurrikylyvyn ja kahen päivän päästä ne oli käyttäny kurrit jukurtiksi ja huusivat mulle, että "pitkää ikkää ja valiojukurttia" ja naurovat partohinsa ja karahuttivat valakioilla ratsuillaan kohti seuraavaa lehtirypästä.

Seuraavaksi kokkeilin mäntysoopaa pariki erikertaa vaihtelevina annosteluina. Suopahuuhtelun jäläkeen ne kakisteli vähä ja itkiä tihuttivat ja sanovat, että meni saipuaa silimiin. Toisen kerran jäläkeen ne kysy, karaistuneina, että " nytku meijät on hyväksi saippuoitu, nii eikö me jo päästäs saunaanki välillä". Minä sannoin siihen, että ei oo teijän vuoro vielä, kusiaiset on vielä sielä. Niitä en oo saanu vielä hääjettyä.

Eilen kuulin, semmosen konstin, että otetaan polttaraisia (nokkosia)ja kaajetaan niijen päälle kuumaa vettä ja ja annetaan hautua päivän pari ja sitte tätä lientä otetaan yks osa ja sitte nelijä ossaa vettä ja ruutataan kirvojen niskaan. Tämän homman oon ny teheny ja kirvat ei oo vielä kommentoinu.

Seuraavaksi otan oikiaa myrkkyä. Tarkotan niinku että tarijoilen sitä kirvoille. Jos ei malationi auta, nii pitäköön tunkkinsa.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
MT-11
800
800

Viesti Kirjoittaja MT-11 »

Kokkeile Tolua, se kuulemma toimii.
KKK
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo
Timpa
1500
1500
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timpa »

ei kun piha kivituhkalla kerralla sileäksi - siihen vielä sitten loputkin jäteöljyt tallista, niin jopa on itäkolkuttimella kotoisat olot :lol:
kopase tosta: 0440928192
kelju m63
2000
2000

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

Malasiini auttaa ja toiseks hukvarna tai homelite ja pannuun talvella :-D :-D
Ural M-61 , Ural M-63
Karppa
1750
1750
Viesti:

minä näin justiinsa valakoselekätikan takapihalla liito-oravan papana suussa...julistin silläseisomalla koko tontin toimenpijekieltoon.....alotan kesäloman ja keskityn mopoiluun :-D
kelju m63
2000
2000

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

No onneks Karppa syksyllä alkaa UUSI istutus kausi, muista sanoo että liito-orava alkaa aikasi syksyllä menee talviunelle ettei saa häiritä eikä lapiolla hakata maata ku se kaikuu puussa ja orava herää :-D :-D
Ural M-61 , Ural M-63
K-rotta
700
700

Viesti Kirjoittaja K-rotta »

Kurre saattaa heittäytyä V-mäiseksi jos sitä häiritään.Heittäytyy vielä muuntajaan jossa aiheuttaa oikosulun ja koko kylä on sitten pimeenä.Onko kellään muuten havaintoa uudesta oravalajista eli varjoliito-oravasta :-D :-D :-D
Hattu päähän ja hyvästi !!
Karppa
1750
1750
Viesti:

puunasin tuossa justiinsa Urren silimäähiveleviä muotoja ja aerotynnaamista runkova kaikenmaaliman pölystä ja muusta epäpuhtauvvesta...totesin uuvven ajovaloumpion keränneen pinnalleen runsaslukuisen ja lajirikkaan kokoelman kuolleiksi liiskautuneita ötököitä....onkohan kuluva kesä erittäin ötökkäpitoinen vai vaikkutaisiko hieman kohonnut ajonopeus asiaan....

meilläpäin on liito-oravilla ollu varavarjo jo pitkään selässä...varsinki tuolla Päijänteen saarissa ku toi puitten väli voi olla joskus vähä pitkä...
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Joo putsaa kaikki karismaattinen ötökkä töhönä pojjes.

Mutta. Syksyllä site harmittaa pimijällä ku ei oo ees tulikärväsen raatoja synkällä kuusikkomehtätaipaleella tietä valasemasa. Nimittäi jos lattaus lopahtaa.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Vastaa Viestiin