ketä o kuvassa...
Arkiston kätköistä
Arkiston kätköistä
Löyty tännäin tommonen kuva

ketä o kuvassa...
ketä o kuvassa...
Re: Arkiston kätköistä
Voi juma,en tiännykkä et Marilynillä ja isä aurinkoisella oli suhde.!
ei oo Jooseppi kuvassa...ensimmäinen joka tunnistaa kaikki saapi palakinnoks Roikan ison ja pienen tarran....Ei pitäs olla vanahoille roikkalaisille vaikeeta....
-
romukouran akka
- 100

höh siis ukon kanssa tuossa mietittiin että onko siinä leniin, leppänen, saplin ja marilyn.
Ihan villi arvaus vaan
Ihan villi arvaus vaan
Ei järjen häivääkään
Minä muista tiiä mutta minä olen stonkassa 8)
Suoratputket on pelastanut monta elämää.
-
romukouran akka
- 100

No liekko toi mennee sitten niin että lenin, leppänen, pärmän ja marilynPärMän kirjoitti:Minä muista tiiä mutta minä olen stonkassa 8)
Ei järjen häivääkään
Eiku Mattihan se on, siis se Sapliini, muuten rva Romukouran vastaus lie oikein?
M1800R
Minusta tuossa kuvassa on kummallisinta just nuo vaatteet ton kuskin päällä. Eikö kukaan ole kuullut Nudisti-Uralistit ry:stä? Kokoontumisajot Tanskassa... :smt048
Moi!
Norma Jean Baker, Matti Väätänen (ilman partaa), Teuvo Leppänen ja Suuren suomalaisen Luottamus elokuvan päähenkilö
Norma Jean Baker, Matti Väätänen (ilman partaa), Teuvo Leppänen ja Suuren suomalaisen Luottamus elokuvan päähenkilö
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Marilyni lähteny pisnesmielesä Mockbaan. Ennää sukkahousut myymättä.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Romukourille iso tarra ja Lasselle pieni...meniskö oikein..
jos jollaiki olis tolla kuvalla varustettuja kerhotuotteita..kelloja,votkapulloja tms...vois laittaa kuvia näytille...
jos jollaiki olis tolla kuvalla varustettuja kerhotuotteita..kelloja,votkapulloja tms...vois laittaa kuvia näytille...
Jossain päin kämppää on tuollaasella etiketillä varustettu pikkupullo... 2cl..?
Ei vaan tullu vastaan pikaisella etsinnällä... Hyvässä tallessa on, ei o kauaa kun sitä viimeks ihmetelty on..! Muistelisin että olis aika alkupään tuotantoerää, reilu kymmenen vuotta vanha..?
Ei vaan tullu vastaan pikaisella etsinnällä... Hyvässä tallessa on, ei o kauaa kun sitä viimeks ihmetelty on..! Muistelisin että olis aika alkupään tuotantoerää, reilu kymmenen vuotta vanha..?
IC on itäpyöristä paras...
sanoisin että sinä on marilyn,hitler,hussein ja lenin.