Äänestys, uusi vai vanha foorumi
Kumpi nyt sitten otetaan käyttöön, uusi vai vanha?? Aikaa äänestellä siihenasti, kun saan yhteydet taas kuntoon ensikuussa.
M1800R
Saako sen pakollisen rekisteröitymisen pois päältä niin vois katsoa onko sillä mitään vaikutusta.
Onko tullut mieleen että ei tänne mitään viestejä ilmesty jos ei kukaan kirjoit mitään. Mulla ei ole ainakaan mitään ongelmia. Voisko joku tarkemmin kertoa niistä ongelmista että minäkin voisin kärsiä niistä.
Mitenkähän noi Veteraani moottoripyöräilijät kun siellä on samanlaiset sivut eikä niitä kukaan hauku.
Mitenkähän noi Veteraani moottoripyöräilijät kun siellä on samanlaiset sivut eikä niitä kukaan hauku.
-
laiska`s custom
- 50

.
uralin ollessa loistava ja idioottivarma pyörä ni tarvitseese arvoisensa foorumin eli tämän.edellinen foorumi oli ala arvoinen ja ankea käyttää,joka kerta raapustella nimeänsä,ja myyntilmoitusten ollessa enemmän kuin epäselvät!!!!!tänne kirjoittaessa kone tunnistaa heti kuka olen ja nimeni tulee kommenttiini!rekisteröimis pakolla vältetään juuri noi homo tekstit ja muut epäasiallisuudet! tarinoita lukiessani ja joidenkin kommenteja saa käsityksen että urali olisi heikko ja epäluotettava pyörä mitä se ei missään nimessä ole,uralin epäluotettavuus ja toimimattomuus voi johtua vain sen käyttäjästä AINOASTAAN!!!!ja jollei tätä foorumis osaa käyttää niin on sama vika eli haukutaan hienoa tekniikkaa vian ollessa itsessä!!!!! :twisted:
toiset tekee mitä osaa,toiset mitä vaan!
-
hannu
Jotain feelua jutussa kuitenkin on. Kun hetki sitten kone väitti kyseisellä käyttäjätunnuksella jo olevan jonkun, annoin sille uudelleen k-tunnukseni, ja taas se samaa väitti. Sitten annoin sille salasanani, ja johan kelpasi. Kertoisiko joku viisas sille koneelle käyttäjätunnuksen ja salasanan eron. Vai onko mulla mato koneessa, joka näin varasti minulta prkl Uralroikan sivujen salasanan...
Masentunut, kriminaalinko kohteeksi joutunut
hk
Masentunut, kriminaalinko kohteeksi joutunut
hk
-
Vieras
Kun ei toimi, niin ei toimi
Ajatus hyvä, mutta mahottoman vaikea käyttää alan ihmisellekin.
-
Vieras
Ei vain onnistu komenttien antaminen. Herjaa tulee, mutta en tiedä miksi. Kertoo, että joku toinen tolvana on ottanut saman käyttäjätunnuksen. Ei taida kuitenkaan olla niin, vaan joku muu bugi foorumissa ? Näillä näytöillä vanha oli parempi. Kaikella kunnioituksella 
Käyttäjätunnuksena oli tarkoitus olla GOOFY.
Käyttäjätunnuksena oli tarkoitus olla GOOFY.
-
Vieras
-
vieras
Ei vanha mutta ei tämä uusikaan.
Aikaisemmat kommentit vanhan helppokäyttöisyydestä ja uuden tietyistä automaattitoiminnoista kun sais yhdistettyä niin hyvä.
Se rekisteröityminen ynnä salasanat on ainakin allekirjoittaneelle valtava kynnys edes ryhtyä mihinkään. Kaikki rekisteröitymiset, salasanat, lukitukset, lukot ja avaimet on pelkkiä vittumaisia hidasteita normaalissa elämässä. Nehän on roistoja varten, joita me ei olla.......
Aikaisemmat kommentit vanhan helppokäyttöisyydestä ja uuden tietyistä automaattitoiminnoista kun sais yhdistettyä niin hyvä.
Se rekisteröityminen ynnä salasanat on ainakin allekirjoittaneelle valtava kynnys edes ryhtyä mihinkään. Kaikki rekisteröitymiset, salasanat, lukitukset, lukot ja avaimet on pelkkiä vittumaisia hidasteita normaalissa elämässä. Nehän on roistoja varten, joita me ei olla.......
-
timo
aikaa kutakin
kokeillaanpa sitten kuinka hankalaa tää nyt oikeen on... tähän saakka menee hianosti! kyllä kaikkeen tottuu jos viitsii (kuka muistaa omia tupeksintojaan kun vanhoilla päivillänsä ihmetteli älykoneiden alkeita edes). Uudet sivut on taatusti aivan pelittävät jahka niitä jonkun aikaa lueskelee - vanhassa mallissa sai pitemmän poissaolon jälkeen ravata aika lailla kun kaikki oli käytännössä samassa nipussa. VMPK:n vastaavat systeemit ainakin tuntuu erittäin iiseiltä! Eli ääni uusille vaan, ainoa vieno pyyntö olis sen kieppuvan sirppivasaran paluu punatorin ylle!!
-
timo
siis näin
niin, tiedoksi vaan empiville anonyymeille, ja muille rekisteröitymistä karsastaville - kokeilin yllä miten menee jos vaan vastaa ja menihän se, ilman mitään nikotteluita tunnussanoista tms. Ihan hyvä siis, äänensä saa kuuluviin heittämällä vaan niinku vanhassakin! Jos on muuta asiaa kuin kommentointia, ei kai saittirekisteröityminen nyt esim kaupanteon yhteydessä se suurin ponnistus ole? Hyvä vaan että on useita tasoja ja se matalin kynnys on näinkin matala (eli joku nimi vaan ruutuun "käyttäjätunnus", todennäköisesti toimii jopa ilmankin)! (eikö vanhassa tarvittu tunnuksia muka, kyllä mä muistelen jotain laitelleeni?)
Niin, siis en törmänny äänestyslippuun, varmaan koska en rekisteröitynyt tähän hätään, laiskuuttani, laskekoot ääniä ne joita kiinnostaa - jos kelpaa näin, niin siis plussa uudelle!
Niin, siis en törmänny äänestyslippuun, varmaan koska en rekisteröitynyt tähän hätään, laiskuuttani, laskekoot ääniä ne joita kiinnostaa - jos kelpaa näin, niin siis plussa uudelle!
-
Vieras
:DVähän politisointia :D :D :D Niin päättyi entisen Neuvostoliiton tarina :? , kuin kaatui Berliinin muuri :? .
Joten Arvon Lajitoverit, Vanhoilliset!
Kehitystä ei pysäytä mikään, joten käykää eespäin vaan, harjotus tekee mestarin. 8) 8) 8) 8) 8) P.S. Erinomaiset sivut nämä nykyiset, kun kerran mielipidettä kysytään, sointuu hyvin yhteen muitten kerhosivujen kanssa :D :D :D :D :D P.S. Hymiöitä ei ole koskaan liikaa!!!

-
Vmkv
Minkähän takia pitäisi palata vanhaan systeemiin missä kaikki viestit oli yhtenä puurona ja joutui tosissaan selaamaan viestejä koska niitä ei oltu eroteltu mitenkään. Itse kun olen niitä lukenut niin aika vähän on todellista tietoa niistä löytynyt. Enemmän on sellaisia että perustuu enemmän luuloon kuin tietoon.
-
Hämis
Hymiöistä edelleen...
Mm. Uralrane mainitsi täällä jossakin, että vähemmän on enemmän tai jotain sellaista. Omastakin mielestäni mitään tehokeinoa ei pidä käyttää liikaa, muuten se teho häviää.
Se on tietysti jokaisen käyttäjän oma asia, miten viestinsä kirjailee, mutta eivät nuo äijännaamat ainakaan viestiä selkeytä, jos niitä käytetään kymmenittäin per viesti.
Ja olen muuten sitten enemmän sen wanhanmallisen askeettisen foorumin kannalla.
Se on tietysti jokaisen käyttäjän oma asia, miten viestinsä kirjailee, mutta eivät nuo äijännaamat ainakaan viestiä selkeytä, jos niitä käytetään kymmenittäin per viesti.
Ja olen muuten sitten enemmän sen wanhanmallisen askeettisen foorumin kannalla.
-
Vieras
Äänestys
Voisiko asiaa ajatella niin, että vanhalla systeemillä oli joku käyttäjämäärä ja uudella joku muu. Jos uusi vetää enemmän porukkaa, valinta on oikea. Jos taas käyttäjät vähenevät, on syytä palata vanhaan. Näin olen sen ajatellut männänvaihdon lomassa. Juu eikä omilla tunnuksilla pääse sisään kommentoimaan, joten ollaan sitten vieraita
-
Vieras