Koo on monessa mukana
-
Markku Koo
- 50

- Viesti:
Koo on monessa mukana
-m. k.-
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Re: Koo on monessa mukana
onpas luovaa kuvitusta - mitä tuo mopokuva kertoo itse uutisesta? Roikkalainen kuvaaja, naapuri, osallinen?
kopase tosta: 0440928192
Varmaan jotenkin osallinen kun on tuota "siimaa" vedetty ton pyörän ympäri.
- Kuukan Korjaamo
- 75

Tämä taitaa olla se sama kaveri, joka puukotti jo silloin 19 vuotiaana kaks kaveriaan hengiltä ja nyt pääsi sitten hyvän käytöksen vuoksi 8 vuoden tuomiolla vapaaks.
- separaattori
- 2000

Ja sanovat, että itäpyörät ei ole luotettavia. Murhaajatkin niitä pakenemiseen käyttää.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
- separaattori
- 2000

siinähän se jököttää..jo sillä ois päästy pakoon ni ei se siinä olis.
Rust in piece
Jos se oli kaverin ainoo virhelaskelma?
Ei tienny mihin alko?
Ei tienny mihin alko?
I'm blonde, so hwat?
Jaa, että käynnitys amatööri
Polliisit polttanut nortit vieressä kun pakenija polkee pyörää käyntiin, ja todennu et ei se lähde jos et puristuta eti
, mutta lähdetäänpä kammarille.
Polliisit polttanut nortit vieressä kun pakenija polkee pyörää käyntiin, ja todennu et ei se lähde jos et puristuta eti
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Luulen että tuossa on käynyt niin, jotta toiset on alkaneet ihan vituilemaan tuosta katu-uskottavasta kulkineesta
Ja kyllähän se nyt on nähty monesti ihan telkkaristakin, miten siinä käy kun alkaa yhdenmiehen moottoripyöräjengiläiselle soittelemaan poskea...
Ja kyllähän se nyt on nähty monesti ihan telkkaristakin, miten siinä käy kun alkaa yhdenmiehen moottoripyöräjengiläiselle soittelemaan poskea...
Teoria kun on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun ne yhdistää niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
"Turbiini"
"Turbiini"
- piippumies
- 500

Miusta tuo on ämmä.. Muuhun osioon en osallistu..
"Jo nyt on kumma??" Dnepr M-72 1958