Kaasuttimien välillä letku
Kaasuttimien välillä letku
Miten vaikuttaa kaasuttimien säätöihin kun otan tuon imusarjojen välillä olevan kumiletkun pois.
Re: Kaasuttimien välillä letku
Terve
Kaasuttimet pitää säätää erikseen tuo väliletku tukittuna, aivan samoin kun väliletkua ei olisikaan. Kun väliletku avataan voidaan joutua hieman säätämään tyhjäkäyntinopeutta, mutta molempia ruuveja yhtäpaljon, ja sitten voi vielä tarkistaa että vaijeri nostaa luisteja täsmälleen samaan aikaan.
Kaasuttimet pitää säätää erikseen tuo väliletku tukittuna, aivan samoin kun väliletkua ei olisikaan. Kun väliletku avataan voidaan joutua hieman säätämään tyhjäkäyntinopeutta, mutta molempia ruuveja yhtäpaljon, ja sitten voi vielä tarkistaa että vaijeri nostaa luisteja täsmälleen samaan aikaan.
Onko kyseisellä letkulla merkittävää tehonlisäys vaikutusta ajon aikana? Muuta kuin henkinen vaikutus 
Minun uralista puuttuu ja oon pähkäily kannattaako hankkia.
Minun uralista puuttuu ja oon pähkäily kannattaako hankkia.
Mielestäni henkinen vaikutus on suurin...ehkä hivenen nätimpi tyhjäkäynti voi olla, mutta peittää myös mahdolliset säätövirheet.....
Sen letkun mukana tulevassa lapussa on hieno viivadiagrammi kuvaamassa kuinka alavääntö paranee. Tiiä sit miten on, varmaan merkitsee yhtä vähän ku esim paljon kiistelty yhdysputki pakopuolella
'54 M-72 (powered by KMZ)
'77 MT-10.36 (raaseriprokkis)
'70 K-650 (raato)
'77 MT-10.36 (raaseriprokkis)
'70 K-650 (raato)
Mulla on nyt paikoillaan väliletku, kun oli niin ruman näköinen letkunpätkät tulpattuna. Sopivan vesiletkun löysin ja mukavasti vetää luttuun kierroksilla