MATTI
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8274 Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja MATTI » 23.06.2023 10:34
Jussia kullekkin!
T.Turengin rengit Matti & family
Uskila
4000
Viestit: 8661 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 23.06.2023 14:47
Terve
Hyvää juhannusta...
Lumme IMG_20230623_132559.jpg (1.22 MiB) Katsottu 1174 kertaa
Rike & Hyvämieli
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video
cedricfan
3000
Viestit: 3107 Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja cedricfan » 24.06.2023 09:23
Hyvää Mittumaaria kaikille, tänä vuonna juhla on ihan oikealla paikallaankin. Täytyykin tästä seuraavaksi lähteä pyörälenkille, ja samalla risteily Angelniemeen
hyvonenh
1250
Viestit: 1384 Liittynyt: 20.02.2007 18:39
Paikkakunta: Joutseno
Viesti
Kirjoittaja hyvonenh » 24.06.2023 12:23
Juhla ja juhannusilta..Perinteitä noudattaen veneilevät mökkiläiset saavat pukeutua vain verkkareihin , niin ei jää tilastoihin vetskari auki.
T.hh
jtv
300
Viestit: 325 Liittynyt: 19.09.2007 15:13
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti
Kirjoittaja jtv » 24.06.2023 15:14
hyvonenh kirjoitti: 24.06.2023 12:23
Juhla ja juhannusilta..Perinteitä noudattaen veneilevät mökkiläiset saavat pukeutua vain verkkareihin , niin ei jää tilastoihin vetskari auki.
T.hh
...ja mieluusti pukeutua vielä villapaitaan, jää paremmin naaratessa koukkuun kiinni
.
Juhannuspäivää kaikille!
Uskila
4000
Viestit: 8661 Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Uskila » 19.06.2026 08:06
Terve
Hyvää juhannusta Lahest...
Juhannus Juhannus 26.jpg (357.03 KiB) Katsottu 432 kertaa
T: Rike & Hyvämieli
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06
Youtube >>>>>
Video
JuhaK71
800
Viestit: 859 Liittynyt: 04.09.2023 07:03
Paikkakunta: Tyrnävä
Viesti
Kirjoittaja JuhaK71 » 19.06.2026 09:22
Hyvää Juhannusta!
Liitteet
kalkkuna
4000
Viestit: 4315 Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kalkkuna » 19.06.2026 10:16
VIDEO
Kun Juhannuksena Acewell alkaa kuorsaamaan se tietää rahanmenoa tulevaisuudessa!
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
MATTI
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8274 Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja MATTI » 19.06.2026 12:23
Hyvää Jussia kaikille lajitovereille..kävin hakee vähän mansikoita Seliniltä..ei taida oikein lapsenlapselle maistua, vai miltä näyttää?
mansikkatyttö.jpg (116.89 KiB) Katsottu 381 kertaa
valtsy
75
Viestit: 78 Liittynyt: 13.02.2011 10:38
Paikkakunta: Pöytyä / Kyrö (Varsinais-Suomi)
Viesti
Kirjoittaja valtsy » 19.06.2026 20:26
Hyvää juhannusta itsekullekin säädyllle
VIDEO