Jussia

Vastaa Viestiin
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8273
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Jussia

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Jussia kullekkin! :dance:
T.Turengin rengit Matti & family
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8661
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Hyvää juhannusta...
Lumme
Lumme
IMG_20230623_132559.jpg (1.22 MiB) Katsottu 1170 kertaa
Rike & Hyvämieli

😁
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3107
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Hyvää Mittumaaria kaikille, tänä vuonna juhla on ihan oikealla paikallaankin. Täytyykin tästä seuraavaksi lähteä pyörälenkille, ja samalla risteily Angelniemeen :dance:
Suzuki VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
hyvonenh
1250
1250
Viestit: 1384
Liittynyt: 20.02.2007 18:39
Paikkakunta: Joutseno

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja hyvonenh »

Juhla ja juhannusilta..Perinteitä noudattaen veneilevät mökkiläiset saavat pukeutua vain verkkareihin , niin ei jää tilastoihin vetskari auki.
T.hh
Avatar
jtv
300
300
Viestit: 325
Liittynyt: 19.09.2007 15:13
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja jtv »

hyvonenh kirjoitti: 24.06.2023 12:23 Juhla ja juhannusilta..Perinteitä noudattaen veneilevät mökkiläiset saavat pukeutua vain verkkareihin , niin ei jää tilastoihin vetskari auki.
T.hh
...ja mieluusti pukeutua vielä villapaitaan, jää paremmin naaratessa koukkuun kiinni😁.

Juhannuspäivää kaikille!
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8661
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Lahest
Viesti:

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Hyvää juhannusta Lahest...

Juhannus
Juhannus
Juhannus 26.jpg (357.03 KiB) Katsottu 428 kertaa
T: Rike & Hyvämieli
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
Avatar
JuhaK71
800
800
Viestit: 859
Liittynyt: 04.09.2023 07:03
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja JuhaK71 »

Hyvää Juhannusta!
Liitteet
IMG-20260619-WA0002.jpeg
Avatar
kalkkuna
4000
4000
Viestit: 4315
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »



Kun Juhannuksena Acewell alkaa kuorsaamaan se tietää rahanmenoa tulevaisuudessa!
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 8273
Liittynyt: 30.08.2004 14:20
Paikkakunta: Janakkala

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Hyvää Jussia kaikille lajitovereille..kävin hakee vähän mansikoita Seliniltä..ei taida oikein lapsenlapselle maistua, vai miltä näyttää?
mansikkatyttö.jpg
mansikkatyttö.jpg (116.89 KiB) Katsottu 377 kertaa
Avatar
valtsy
75
75
Viestit: 78
Liittynyt: 13.02.2011 10:38
Paikkakunta: Pöytyä / Kyrö (Varsinais-Suomi)

Re: Jussia

Viesti Kirjoittaja valtsy »

:eusa-violin:
Hyvää juhannusta itsekullekin säädyllle

Vastaa Viestiin