Museopyörien hinnoista.

Vastaa Viestiin
jukkal

Museopyörien hinnoista.

Viesti Kirjoittaja jukkal »

Museopyörää katselen itselleni ja vaimolle. Mitä hintaluokkaa Uralit tai vastaavat ovat? Soolopyörät kiinnostavat.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Minä ainakin voisin maksaa pari tonnia museorekisterissä olevasta pyörästä.
Lasse
600
600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

No mulla oli kauan aikaa museo K-750 myytävänä hintaan 2500 € näillä sivuilla ja jotain ilmoituksia jättelin muuallekin, mutta ei tullut yhtäkään kyselyä. Päätin sitten, että en myykkään vaan jatkan taistelua.
M1800R
IC-iivari
10
10

Museo mp hinnat!!

Viesti Kirjoittaja IC-iivari »

Moro kaikille :lol:

Kyllähä se hinta muodostuu monesta tekijästä, mutta varmaan pää asia on kuitenkin pyörän kunto, vuosimalli ja tyyppi jotka määrittelevät hintaa aika pitkälle :lol: . -40 luvun pyörät ovat jo aatelia ja hinta mielestäni itäpyörien kohdalla on n.3000-4000 luokkaa. -50 luvun pyörät pyörii 2000-3000 haitarissa. -60 luvun pyörät hinta näyttää asettuneen 1500-2000 huiteille 8) Tietenkin yksilöjä on ja kysynnän ja tarjonnan suhde määrää
hintoja jonkin verran :roll: Lopulta kuitenkin kauppa hinta määräytyy kauppiaan ja ostajan välillä ilman mitään hintavertailuja :wink:
Tämä näin ylimalkaa 8) Kertokaa itse olenko väärässä :lol: .

Terv. IC-iivari :shock:
Markku Koo
50
50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markku Koo »

Jah, sitä ollaan vissiin takasi kotona ja varmaan :oops::kkana. Etkö myy vaikka tarjoaisin
kaksjapuolituhattakuussataa?
-m. k.-
Lasse
600
600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Markku Koo kirjoitti:Jah, sitä ollaan vissiin takasi kotona ja varmaan :oops::kkana. Etkö myy vaikka tarjoaisin
kaksjapuolituhattakuussataa?
Kotona joo ja ei oo ku jalka **:na. Kaksjapuolituhattakuussataa mulle ja mopo on sun saat viä kaupanpäälle konserttimatkan Tampereelle Hakamettään kattoon Alice Cooperia omalla kustannuksellasi..
M1800R
Vastaa Viestiin