Museopyörien hinnoista.
-
jukkal
Museopyörien hinnoista.
Museopyörää katselen itselleni ja vaimolle. Mitä hintaluokkaa Uralit tai vastaavat ovat? Soolopyörät kiinnostavat.
Museo mp hinnat!!
Moro kaikille
Kyllähä se hinta muodostuu monesta tekijästä, mutta varmaan pää asia on kuitenkin pyörän kunto, vuosimalli ja tyyppi jotka määrittelevät hintaa aika pitkälle
. -40 luvun pyörät ovat jo aatelia ja hinta mielestäni itäpyörien kohdalla on n.3000-4000 luokkaa. -50 luvun pyörät pyörii 2000-3000 haitarissa. -60 luvun pyörät hinta näyttää asettuneen 1500-2000 huiteille 8) Tietenkin yksilöjä on ja kysynnän ja tarjonnan suhde määrää
hintoja jonkin verran
Lopulta kuitenkin kauppa hinta määräytyy kauppiaan ja ostajan välillä ilman mitään hintavertailuja
Tämä näin ylimalkaa 8) Kertokaa itse olenko väärässä
.
Terv. IC-iivari :shock:
Kyllähä se hinta muodostuu monesta tekijästä, mutta varmaan pää asia on kuitenkin pyörän kunto, vuosimalli ja tyyppi jotka määrittelevät hintaa aika pitkälle
hintoja jonkin verran
Tämä näin ylimalkaa 8) Kertokaa itse olenko väärässä
Terv. IC-iivari :shock:
-
Markku Koo
- 50

- Viesti:
Kotona joo ja ei oo ku jalka **:na. Kaksjapuolituhattakuussataa mulle ja mopo on sun saat viä kaupanpäälle konserttimatkan Tampereelle Hakamettään kattoon Alice Cooperia omalla kustannuksellasi..Markku Koo kirjoitti:Jah, sitä ollaan vissiin takasi kotona ja varmaan:kkana. Etkö myy vaikka tarjoaisin
kaksjapuolituhattakuussataa?
M1800R