opettavainen sessio kuitenkin kaikin puolin...kun mun harvassa päässä vaan pysyis kaikki...edes puolet...
Päivän salto II
Re: Päivän salto II
opettavainen sessio kuitenkin kaikin puolin...kun mun harvassa päässä vaan pysyis kaikki...edes puolet...
...niin monta ihmeellistä asiaa, hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa....
-
autimies
Jottain kehitystä on tapahtunu jos tuo 40hv. pittää käytännössä kutisa. 
http://www.imz-ural.com/patrol_t/spec/spec.html olis full pyörä. Uus 750cc sähköstartilla, nykykaasareilla ja kärjettömällä. Käy ja kulkee. Siihen linkku levykeula ja vaunuveto päälle. 0km ajettu ja hintaa 8832€ nykykurssilla.
Neekerimalli http://www.imz-ural.com/motorcycle_t/spec/spec.html maksais semmonen 7000€ ja kelpais seki.
Neekerimalli http://www.imz-ural.com/motorcycle_t/spec/spec.html maksais semmonen 7000€ ja kelpais seki.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Latvian viranomaiset ovat ilmeisen suopeita Suomipojan itäpyöräharrastukselle; lupa uudelleen rekisteröintiin heltisi.trn kirjoitti:Dn(i)epr-rojekti hyväksytysti katsastettu. Dneprinä minä sitä yritin tyrkyttää, vaan trafi ei kuulemma hyväksy kuin Dnieprin. Mitäpä sitä vastaan väittämään. Toiset on kumminkin enemmän kouluja käyny. Neuvostoliiton aikaiset Latvian paperit ei suoraan oikeuttanut uudelleen rekisteröintiin Suomessa, vaan lupa pitää kysyä ensin Latvian viranomaisilta. On elettävä toivossa, että ovat suopeita. Joku EU-direktiivi *jupinaa mutinaa*
takinkääntäjä
Juu, kyllä tämä tästä. Paljon pientä näpräämistä vielä, mutta isoimpana ongelmana on "tois' puoleinen käynti". Hyvin lähtee käyntiin, vääntöä on jotta ensimmäinen kardaanin kuminivelen antautu, mutta oikea puoli käy selvästi kylmempänä. Se pitäis saada ratkaistua piakkoin. Kaasuttimien säädöt käyty läpi, seuraavaks sitten vaihtoon kaasuttimet, puola, jne. Mua hieman hirvittää, jos tässä on sama tauti ku Korpilahden Viikingin mopossa. Ei ole löytynyt vian aiheuttajaa vieläkäään.autimies kirjoitti:Onneksi olkoon ja näin pian vieläpä?
PS. Onko kellään H4:sen kantaan käypiä isoja kulma-abikoja joutilaana? (Ei huvittais tilata 100 kappaletta tukusta). Lampun kuvun sisällä on tiukkaa.
takinkääntäjä
Väännä niiltä normaaleilta apikoilta niskat nurin ja teippiä päälle, etteivät hitsaile. Niin minä on hoonelosen laittanu.
Tuo juutuupiin laitettu pätkä jos vaan on tehtaan koeajosta, nii en yhtään ihimettele nuita soikeita vanteita.
Tuo juutuupiin laitettu pätkä jos vaan on tehtaan koeajosta, nii en yhtään ihimettele nuita soikeita vanteita.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Hjuva trn, mie viäntelin siitä polttimosta ne liittimet oikeelle, ylös ja vasemmalle.
Hep, sulla ku on kai se pisempi lamppu ni motonetissä on semmotti matalia kantoja jossa johot lähtööp sivulle. Mulla on tuo lyhemmän mallin lamppu ni jäi hyllyyn kun ol viittä vailla ettei mahtunu.
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=48-2037
Hep, sulla ku on kai se pisempi lamppu ni motonetissä on semmotti matalia kantoja jossa johot lähtööp sivulle. Mulla on tuo lyhemmän mallin lamppu ni jäi hyllyyn kun ol viittä vailla ettei mahtunu.
Siinä vois olla hyvä ratkaisu. Taitaa olla muutakin käyntiä tuolla kylällä, niin samalla poikkean tuolla.MT kirjoitti:Hjuva trn, mie viäntelin siitä polttimosta ne liittimet oikeelle, ylös ja vasemmalle.
Tuota oikean puolen sylinteriä/sytytystä pitää alkaa miettimään ihan ajatuksen kanssa. Ja itseäni lohdutan sillä, että jos saan nuo puoliskot balanssiin, niin pitää keksiä jostain vielä kovempi ristinivelen kumi
takinkääntäjä
ny valamistuu neljäs kone tälle kevväälle...Norjan reissulla koetellaan mite kestää koha saapi poijat ajeltua sissäänajot...5 pärrää lähössä jussilta...
Uretaanista väsäät, kestää ja on muutenki napakampaa evästä.pitää keksiä jostain vielä kovempi ristinivelen kumi
http://tuotteet.etra.fi/main.html?do=si ... h=uretaani
Varaosamarkkinoille on ilmeisesti tullut kumilimpun näköisiä kumilimppuja mitkä eivät ole kumilimppuja vaan veijovilpin valmistamia korvikelimppuja siis varo näitä. Originaalilla kummilimpulla ajaa huoletta 30.000 kilometriä.

Kuvassa kmz.750 kummilimppu mikä kesti ainoastaan noin 600 kilometriä joka vaihdettiin uuteen Piston Two hyvässä ja lämpöisessä tallissa, talvirallin aikaan UralRoikan tovereiden iloisen kannustuksen johdolla.
Mulla kans piisasi tuota toispuoleista käyntiä, nyt toimii hyvin. Luulen että vika oli mekaanikossa, taisi käydä niin että kun oli tyhjäkäyntiseos hiukan liika rikkaalla mulla (vielä kun oli kaks tahti öljyäkin seassa) niin kävi siinä purkaessa ja kasatessa yhtä mittaa semmonen käpy että olin laittanut tiivisteisiin silkonia joka taas oli tursunnu pikkusen kanavaan jollonka tyhjäkäynnillä pätki oikea pytty. Mutta varmistetaan nyt vielä kesän aikana että kuinka pelaa, vai oliko vika jossain muualla kuitenkin.trn kirjoitti:Juu, kyllä tämä tästä. Paljon pientä näpräämistä vielä, mutta isoimpana ongelmana on "tois' puoleinen käynti". Hyvin lähtee käyntiin, vääntöä on jotta ensimmäinen kardaanin kuminivelen antautu, mutta oikea puoli käy selvästi kylmempänä. Se pitäis saada ratkaistua piakkoin. Kaasuttimien säädöt käyty läpi, seuraavaks sitten vaihtoon kaasuttimet, puola, jne. Mua hieman hirvittää, jos tässä on sama tauti ku Korpilahden Viikingin mopossa. Ei ole löytynyt vian aiheuttajaa vieläkäään.autimies kirjoitti:Onneksi olkoon ja näin pian vieläpä?
PS. Onko kellään H4:sen kantaan käypiä isoja kulma-abikoja joutilaana? (Ei huvittais tilata 100 kappaletta tukusta). Lampun kuvun sisällä on tiukkaa.
-
autimies
Ettei nyt vaan vetäisi jostain laippojen välistä ilmaa? Kuulostaa juurikin siltä jos kaasarit balansissa.trn kirjoitti:
Tuota oikean puolen sylinteriä/sytytystä pitää alkaa miettimään ihan ajatuksen kanssa. :
Hmm, tiivistepinnat on oikastu ja liimat on välissä. Työpäivät meinaa olla turhan pitkiä. Ei meinaa jaksaa enää mopoa rassata. Ja ei ku nukkumaan.autimies kirjoitti:Ettei nyt vaan vetäisi jostain laippojen välistä ilmaa? Kuulostaa juurikin siltä jos kaasarit balansissa.trn kirjoitti:
Tuota oikean puolen sylinteriä/sytytystä pitää alkaa miettimään ihan ajatuksen kanssa. :
takinkääntäjä
Kuohu Mekhanicheskij Zavod, helatorstai 2011
1700 km. Tuli nähtyä vanhoja rallipaikkoja, Keuruu, Pyhäsalmi, Pyhäjoki, Juuka, Imatra, Luumäki. Perse kesti, niska ei. Ja en ollut meidän merkkituotteella liikenteessä, vaan tolla japanian kustomilla. Mutta oli siinä vääntämistä japsillakin.
M1800R
Harvinaisen onnistunu modernisaatio muutostyö, haluaisin itekki tommosen. Hieno on!Säpsä kirjoitti:Kuohu Mekhanicheskij Zavod, helatorstai 2011
- separaattori
- 2000

Säpsä kirjoitti:Kuohu Mekhanicheskij Zavod, helatorstai 2011
tiiätkä mistä pyörästä toi keula on? (joku suzuki kenties??). mulla meinaa itellä samanlainen ja kiinnostais tietää.
Rust in piece
Normi pumput noi on mun silmään, tulee vaan sirommaksi ku lamppu on kii pikku raudoilla peltisuojien sijaan.separaattori kirjoitti:tiiätkä mistä pyörästä toi keula on? (joku suzuki kenties??). mulla meinaa itellä samanlainen ja kiinnostais tietää.Säpsä kirjoitti:Kuohu Mekhanicheskij Zavod, helatorstai 2011
- separaattori
- 2000

Ajoin kahvila Ursulan ohi, niin kohta näin taustapeileistä että perässäni on KMZ-750.
Stopattiin ja vaihdettiin muutama sana.
...niin monta ihmeellistä asiaa, hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa....
Sehän on varsin näyttävän näköinen.Säpsä kirjoitti:Kuohu Mekhanicheskij Zavod, helatorstai 2011
takinkääntäjä
Säpsäyttävän siisti peli , eikä näytä kun 200 kg orggista kevyemmältä !
bon voyage , sanos rankalainen , t.hh
bon voyage , sanos rankalainen , t.hh
Käytii vähä ajelemas tuolla kannaksel....oli niin mahottoman mukavan huonot tiet...oikee pääs nautiskelemaa....n.400 kilsaa tuli mittariin....Enso..Jääski..Antrean talikkala(eksyttiin..ja jopa toisistamme)..Sairala..Jantula,josta oikaisu Kaukolaan.(mukava tie)..Räisälä..Tiurin silta(Pentti Iisalo hommas siinä Mannerheimristin)..Kiviniemi..Valkjärvi..Muolaa..kyyrölä..Pienpero..Juustila.jne.
Mukana vessi,tormas,urreK ja mie....ja kivaa oli.

Mukana vessi,tormas,urreK ja mie....ja kivaa oli.

-
autimies
Karpin kuvia kun katselee , tulee vaan mieleen ,miksi ei vaunuvetoista? 
Täytyy sit laittaa harkintaan,jos oikein huonoille teille lähetää...toistaiseks ei viel oo ollu tarvetta...autimies kirjoitti:Karpin kuvia kun katselee , tulee vaan mieleen ,miksi ei vaunuvetoista?![]()