Uralin ilmanputsari..
Uralin ilmanputsari..
Terve
Olen hukannut muistiinpanon jossa oli sen ilmanpuhdistin (paperiputsari) tyypin joka mahtui 650 urren oman ilmanpuhdistin pömpelin sisään sopivasti. jotenkin muistan että se oli ehkä vivan tai 600 fiatin filtteri...?? olisko jollain vielä tuo filsumalli muistissa...
Olen hukannut muistiinpanon jossa oli sen ilmanpuhdistin (paperiputsari) tyypin joka mahtui 650 urren oman ilmanpuhdistin pömpelin sisään sopivasti. jotenkin muistan että se oli ehkä vivan tai 600 fiatin filtteri...?? olisko jollain vielä tuo filsumalli muistissa...
Re: Uralin ilmanputsari..
Tätäkö tarkoitit , tässä kuva Uskilan putsarista
Ural M-61 , Ural M-63
Terve
Joo ei...sinne oman muovipöntön sisään menee jonkun auton paperi filtteri ,kun vaan poistaa sen "meriheinäkaukalon" ja öljykaukalon. samalla voi porata muutaman lisäreiän pohjalle jotta riittävä ilmansaanti on taattu..
Joo ei...sinne oman muovipöntön sisään menee jonkun auton paperi filtteri ,kun vaan poistaa sen "meriheinäkaukalon" ja öljykaukalon. samalla voi porata muutaman lisäreiän pohjalle jotta riittävä ilmansaanti on taattu..
mrgreen: Moro.
Se on sitten tämä .
Ylin Uskilan kuva samasta.
Se on sitten tämä .
Ylin Uskilan kuva samasta.
Ural M-61 , Ural M-63
Terve
No ei se ole tuokaan(Minin)..
vaikka näyttää se tuokin sinne menevän...siinä mitä itse käytin on isompi tuo vapaa keskireikä...
No ei se ole tuokaan(Minin)..
Näyttäs olevan myös Minin ja Austinin suodatin .
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/41/31 ... -1957-1971
Ural M-61 , Ural M-63
Tosta pohjapanssarin vaahtomuovista saa mukavasti värkättyä tilapäisen ilmansuodattimen >>>>>> bilikka:
Ps jokainen nysvää harkinnan mukaan
Mulla käytössä tää . .
Toinen toimii jossei sada , menee sateella suoraan kaasarille.
Ural M-61 , Ural M-63
No niin tuollainen putsari mahtuu juuri sinne omaan urren pömpeliin kun suolistaa kaikki turhat kipot ja purnukat sieltä pois...
Tarkoittaako Matti pakkilaatikon sitä isoo ilmanputsaria ?
Noi mun laittamat kuvat kuuluu tohon pakittomaan vanhaan vinoon peltiputsariin
Ural M-61 , Ural M-63
Joo sitä isoo ämpärii..ei klosettii..