Puola
Re: Puola
Vaikuttaa aika vihaselle kun valmistaja varottaa lämmöntuotosta.
Kärjet ja konkka pelaa ohimenevän hetken, kunnes pehmenevät. Toimii tdn kärjettömän kanssa ja mikäli ei niin puola kyllä kestää.
Kokeilemalla selviää.
Kärjet ja konkka pelaa ohimenevän hetken, kunnes pehmenevät. Toimii tdn kärjettömän kanssa ja mikäli ei niin puola kyllä kestää.
Kokeilemalla selviää.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Puola
Puolia ja kärjettömiä ei voi oiken muokkailla ite, ne on mitä. Laittasin kiinni ja ajasin jos on kärjetön.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Re: Puola
Sähköä kärjettömälle ja sähköä puolalle. Kärjetön katkomaan puolan maata. Puola ei tiedä kuka siellä sitä neuvoo, eikä kyllä kärjetönkään mimmosen puolan kaverina se on. Kärjettömässä katot että max ennakko on kohdillaan kovilla kierroksilla (näin tehtäessä lamppu on tarpeen ) ja että pyörijä ei piekse anturiin, mutta liippaa sitä mukavan läheltä.
Nunin olen laittanu ja ajanu. Huolet koittaa aikanaan.
Nunin olen laittanu ja ajanu. Huolet koittaa aikanaan.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.


