hei toverit...
kle sellainen kysymys että jos pyörä on käynissä ja silloin ehku koelaudassa punaine valo,eli se sama kui virra pistät päälle,ja silloi kui käännä kaasu nii sytty oike palamaa,jossa joku vika...
vaihton biltema 30Ah akku ja uuden sytytysjärjetelmaan,mahtako olla jonkilainen latausvika...
uralin sähkö...
Re: uralin sähkö...
-Laturin johtimet tai hiilet ei saa kunnolla kosketusta tai
-säädin tökkii, kun annat kiekkaa käret ei pysy kiinni,
- epäpuhtautta kärissä tai takavirtareleen jousi liian kireellä, voi varovasti vähä löysätä taivuttamalla jousen kiinnikekorvaa.
-säädin tökkii, kun annat kiekkaa käret ei pysy kiinni,
- epäpuhtautta kärissä tai takavirtareleen jousi liian kireellä, voi varovasti vähä löysätä taivuttamalla jousen kiinnikekorvaa.
ok,pitää huomenna tutki,,, muuden vaihtoin uuden virranjakajaan myös,käjetön..mahtako siinä olla vika...
МИЛИЦИA
Tuskin virranjakaja vika jos kerran käy normaalisti.
Mutta katso kuitenkin kaikki johdot onko oikein ja kunnolla kiinni jos on niin laturi tai säädin vika varmaan.
Mutta katso kuitenkin kaikki johdot onko oikein ja kunnolla kiinni jos on niin laturi tai säädin vika varmaan.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
En usko että vaikuttaa latausvalon toimintaan jakajapuoli.
Johtojen irtoamista meinasin,
joskus autoa käyntiin tappelin laturin remmin vaihdon jäljiltä. Olin nykäissyt puolan virtajohdon irti laturin johtojen mukana
joskus autoa käyntiin tappelin laturin remmin vaihdon jäljiltä. Olin nykäissyt puolan virtajohdon irti laturin johtojen mukana
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.