Haku löysi 11 tulosta

Kirjoittaja TM
10.12.2005 12:09
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: laturi
Vastaukset: 2
Luettu: 1369

laturi

Terve Toverit Mulla on k-750 vm-68 eli se sivuventtiili kone .Aion kaverin kautta hankkia siihen uuden laturi Pietarista.muttaen tiä siitä muuta kun että on 6-v . Eli onko niitä eri tehosia tai jotain ja onko sillä joku tyyppinumero joka auttaa asiaan sen enämpää peretymätöntä ostajaa.Näistä kun ...
Kirjoittaja TM
26.08.2005 10:56
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Kaksoispuola Citroenista Uraliin ja Dnepriin
Vastaukset: 22
Luettu: 10768

Ei tuon ylärivin ekan hymiön siirtäminen näy onnistuvan,mutta asiaan.Mistä nuita rättärin puolia saa ja mitä maksaa?
Sitten viä että mitä kaikkia hyötyjä siitä ny sitte irtoo,verrattuna alkuperäiseen?
Kirjoittaja TM
12.08.2005 21:42
Keskustelualue: Runko
Aihe: pakki K:hon
Vastaukset: 5
Luettu: 2120

Jos kyseessä on kmz ,minä laitoin samallaiseen pyörään kans neprin laatikon. Moottorin irrottamalla se sopii kyllä ilman rälläkkää milli peliä se on eikä sille limpulle jääny yhtään ylimääräistä tilaa mutta hyvin on pyöriny 3000 kilsaa.
Kirjoittaja TM
09.08.2005 20:38
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: Vielä latauksesta
Vastaukset: 2
Luettu: 1775

Vielä latauksesta

Terva toverit!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan ...
Kirjoittaja TM
03.08.2005 19:48
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: 6v mittari
Vastaukset: 4
Luettu: 1819

Ai niin se pyörä on K-750 M vuosimallia 1968
Kirjoittaja TM
03.08.2005 19:46
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: 6v mittari
Vastaukset: 4
Luettu: 1819

Kiitos traumalle vastauksesta. Kyseltyäni asiasta viisammiltani oon tullu siihen tulokseen että laitan sen amppeerimittarin.Mutta mutta mitenkäs se kytketään.Ja onko joku mittari suositus vai otanko ekan joka käteen tulee? Näihinku joku antas vastauksen niin otsin harasoo vai miten se meni.
Kirjoittaja TM
30.07.2005 22:47
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: 6v mittari
Vastaukset: 4
Luettu: 1819

6v mittari

Terva toverit?
Oisko kellään myytävänä tai tietäiskö kukaan mistä sais 6v lataus mittarin .Siis sellasen joka asennetaan pysyvästi kiinni.Jos tietoa niin vastaukset vaikka tänne nettiin tai soittakaa numeroon 0405257452
Kirjoittaja TM
19.02.2005 09:05
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: Hammaspyörän pultit
Vastaukset: 3
Luettu: 2555

No niin
Kiitos Matille ja Spaddulle näistä tiedoista.Enköhän mä näillä eväillä pääse eteenpäin.Että kasaamisiin.
Kirjoittaja TM
15.02.2005 19:21
Keskustelualue: Voimansiirto
Aihe: Hammaspyörän pultit
Vastaukset: 3
Luettu: 2555

Hammaspyörän pultit

Terve toverit
Olen laittamassa perään uudet vakio rattaat.Mutta sen ison hammaspyörän kiinnityspultit on aika nuljatun näköset,yhestä väännetty jengatkin siloseksi.Niinpä kysynkin mitä pultteja ootte käyttäny menestyksekäästi? Kun ei Eikaltakaan löytyny orkkisruuveja
Kirjoittaja TM
15.01.2005 23:09
Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
Aihe: Reaktiot
Vastaukset: 26
Luettu: 8865

Terva Toverit
Minä olin vaimolle puhellu jo monta vuotta että joskus viä ostan sellasen venäläisen sivuvaunupyörän.No
kerran ajettiin hämeenlinnan moottoritietä
pohjoiseenpäin.Ajettiin kiinni sellanen sivuvaunupyörä sen vararenkaan päälle oli köytetty vanha nahkanen matkalaukku juuri samallainen ...
Kirjoittaja TM
01.12.2004 19:08
Keskustelualue: Entisöinti
Aihe: Vaunun istuimet
Vastaukset: 1
Luettu: 2457

Vaunun istuimet

Kuka osais kertoo sivarin istuimen ja selkänojan uusimiseen liittyviä niksejä.Eli jouset on ja vaneeri pohjat.Mutta mitä tulee jousien väliin vai tuleeko mitään ja jousien ja pinta nahan väliin.Että tämmösiä tietoja kaipailisin