Haku löysi 11 tulosta
- 10.12.2005 12:09
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: laturi
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1369
laturi
Terve Toverit Mulla on k-750 vm-68 eli se sivuventtiili kone .Aion kaverin kautta hankkia siihen uuden laturi Pietarista.muttaen tiä siitä muuta kun että on 6-v . Eli onko niitä eri tehosia tai jotain ja onko sillä joku tyyppinumero joka auttaa asiaan sen enämpää peretymätöntä ostajaa.Näistä kun ...
- 26.08.2005 10:56
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Kaksoispuola Citroenista Uraliin ja Dnepriin
- Vastaukset: 22
- Luettu: 10768
- 12.08.2005 21:42
- Keskustelualue: Runko
- Aihe: pakki K:hon
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2120
- 09.08.2005 20:38
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: Vielä latauksesta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1775
Vielä latauksesta
Terva toverit!
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan ...
Mistä voisi johtua latauksen hiipuminen tonne 6.3-6.4 V kovemmilla kierroksilla.Pienillä kierroksilla tulee 7.5-8 V laturin päästä mitattuna.
Laturi on avattu ja putsattu,mitään ulkoista vikaa tai palaneenkäryä ei havaittu.Hiilet on myös vaihdettu.Lataus valo ei silti pala ainoastaan ...
- 03.08.2005 19:48
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: 6v mittari
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1819
- 03.08.2005 19:46
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: 6v mittari
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1819
- 30.07.2005 22:47
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: 6v mittari
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1819
6v mittari
Terva toverit?
Oisko kellään myytävänä tai tietäiskö kukaan mistä sais 6v lataus mittarin .Siis sellasen joka asennetaan pysyvästi kiinni.Jos tietoa niin vastaukset vaikka tänne nettiin tai soittakaa numeroon 0405257452
Oisko kellään myytävänä tai tietäiskö kukaan mistä sais 6v lataus mittarin .Siis sellasen joka asennetaan pysyvästi kiinni.Jos tietoa niin vastaukset vaikka tänne nettiin tai soittakaa numeroon 0405257452
- 19.02.2005 09:05
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: Hammaspyörän pultit
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2555
- 15.02.2005 19:21
- Keskustelualue: Voimansiirto
- Aihe: Hammaspyörän pultit
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2555
Hammaspyörän pultit
Terve toverit
Olen laittamassa perään uudet vakio rattaat.Mutta sen ison hammaspyörän kiinnityspultit on aika nuljatun näköset,yhestä väännetty jengatkin siloseksi.Niinpä kysynkin mitä pultteja ootte käyttäny menestyksekäästi? Kun ei Eikaltakaan löytyny orkkisruuveja
Olen laittamassa perään uudet vakio rattaat.Mutta sen ison hammaspyörän kiinnityspultit on aika nuljatun näköset,yhestä väännetty jengatkin siloseksi.Niinpä kysynkin mitä pultteja ootte käyttäny menestyksekäästi? Kun ei Eikaltakaan löytyny orkkisruuveja
- 15.01.2005 23:09
- Keskustelualue: Ihan kaikesta aiheeseen liittyvästä
- Aihe: Reaktiot
- Vastaukset: 26
- Luettu: 8865
- 01.12.2004 19:08
- Keskustelualue: Entisöinti
- Aihe: Vaunun istuimet
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2457
Vaunun istuimet
Kuka osais kertoo sivarin istuimen ja selkänojan uusimiseen liittyviä niksejä.Eli jouset on ja vaneeri pohjat.Mutta mitä tulee jousien väliin vai tuleeko mitään ja jousien ja pinta nahan väliin.Että tämmösiä tietoja kaipailisin